Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

casimarco (995746) - anton team (438941) » 86732939: T18/J11/IX

Liga 86732939 Información oficial sobre el partido 86732939 en Hattrick

28.10.2006 15:45:00
Liga: Temporada 18 / Jornada 11 / IX.1993 (177488)

Los mete-piernas Alineación oficial del equipo 'Los mete-piernas' en el partido 7 - 0 Securisa C. D. Alineación oficial del equipo 'Securisa C. D.' en el partido
José María Villafría (17') 1 - 0
Lars Kiil (23') 2 - 0
José María Villafría (61') 3 - 0
Jean-Marc Bergeret (81') 4 - 0
Antoine Bailleul (87') 5 - 0
Eddie Polderman (88') 6 - 0
Eddie Polderman (88') 7 - 0
Los mete-piernas Alineación oficial del equipo 'Los mete-piernas' en el partido 7 - 0 Securisa C. D. Alineación oficial del equipo 'Securisa C. D.' en el partido
7 / 11 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
5 / 7 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
0 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
2 / 3 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 3
1 Evento 090LesionesEvento 09xLesiones 1 + 0
66 % Posesión 45' 34 %
69 % Posesión 90' 31 %
Atacar por el centro Nivel de táctica: 8 Táctica Normal
Los mete-piernas Alineación oficial del equipo 'Los mete-piernas' en el partido 7 - 0 Securisa C. D. Alineación oficial del equipo 'Securisa C. D.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
Los mete-piernas Alineación oficial del equipo 'Los mete-piernas' en el partido 4 - 0 Securisa C. D. Alineación oficial del equipo 'Securisa C. D.' en el partido
Tiene bastante suerte 3.66Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.16Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,8 % 0,0 % 0,2 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Los mete-piernas

Goles Goles

  • 116 Minuto 17 (Gol evento especial rápido + pase): Passaven 17 minuts quan Jean-Marc Bergeret va fer una cursa de les seves per la banda per acabar centrant cap a José María Villafría, que va rematar per sobre el porter, posant el marcador a 1 - 0.
  • 131 Minuto 23 (Gol por el centro): Al minut 23 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Lars Kiil, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 2 - 0 per a mete-piernas.
  • 131 Minuto 61 (Gol por el centro): Al minut 61 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar José María Villafría, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 3 - 0 per a mete-piernas.
  • 131 Minuto 81 (Gol por el centro): Al minut 81 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Jean-Marc Bergeret, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 4 - 0 per a mete-piernas.
  • 118 Minuto 87 (Gol evento especial córner peinado): En Terrell McCarthy entomà la pilota, tal com venia des del córner, amb una volea forta i molt ben dirigida que el porter va poder refusar. Afortunadament per al mete-piernas, un peu providencial d'en Antoine Bailleul va situar el 5-0 al panell digital.
  • 131 Minuto 88 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de mete-piernas pel centre va donar un gran resultat: el gol de Eddie Polderman va posar el 6 - 0 al marcador.
  • 131 Minuto 88 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de mete-piernas va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Eddie Polderman progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 7 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 231 Minuto 24 (Ocasión por el centro): Una bona jugada dels locals pel mig va deixar sol a en José María Villafría. Malauradament, es va adormir a la palla preparant-se la pilota per xutar i un defensa li va prendre la pilota.
  • 236 Minuto 36 (Ocasión evento especial inexperiencia rival): Hi ha coses que només queden clares a partir de l'experiència, i en Manuel Cacheiro haurà d'aprendre d'aquesta lliçó després de regalar una ocasió a mete-piernas al minut 36.
  • 233 Minuto 41 (Ocasión por la derecha): Un error greu en el control del jugador local José María Villafría va aixafar la guitarra als seus aficionats que veien la pilota a la xarxa després d'una jugada col·lectiva per la dreta.
  • 231 Minuto 49 (Ocasión por el centro): Al minut 49, José María Villafría gairebé va aconseguir sentenciar el partit per a l'equip de casa, després d'anar-se'n de dos defenses, però Ricardo Bailón va estar molt atent i va realitzar una magnífica intervenció, probablement l'aturada del partit!

Lesiones Lesiones

  • 091 Minuto 29 (Lesión leve): Després de 29 minuts jugats, Anselmo Belmonte es va haver de retirar del terreny de joc a causa d'unes molèsties al genoll. Al seu lloc va sortir Antoine Bailleul.

Securisa C. D.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 26 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Al minut 26, Jesús Gutiérrez de Securisa va caure espectacularment pels voltants de l'àrea. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador s'havia llançat a la piscina descaradament.
  • 510 Minuto 70 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Les entrades per darrere són sancionades amb targeta groga, i és el que va fer l'àrbitre amb en Agustín Castillo.
  • 511 Minuto 86 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Juan Miguel Callejón de Securisa es va guanyar la targeta groga merescudament.

Lesiones Lesiones

  • 090 Minuto 42 (Tirita): Era el minut 42 quan després d'una dura entrada, el jugador Ricardo Bailón de Securisa s'agotzonà dolent-se del turmell, però es va negar a deixar el terreny de joc.