Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 
Banner uowod

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Wilsons All Stars (1430600) - yoteam21 (1436859) » 75007316: T17/J11/X

Liga 75007316 Información oficial sobre el partido 75007316 en Hattrick

08.07.2006 14:15:00
Liga: Temporada 17 / Jornada 11 / X.1223 (166478)

PSYCLWONS Alineación oficial del equipo 'PSYCLWONS' en el partido 5 - 0 f.c. monumentos Alineación oficial del equipo 'f.c. monumentos' en el partido
Grégoire Aparicio (10') 1 - 0
Álvaro Doe (39') 2 - 0
Álvaro Doe (72') 3 - 0
Raúl Gómez (74') 4 - 0
Juan Tomás (74') 5 - 0
PSYCLWONS Alineación oficial del equipo 'PSYCLWONS' en el partido 5 - 0 f.c. monumentos Alineación oficial del equipo 'f.c. monumentos' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
PSYCLWONS Alineación oficial del equipo 'PSYCLWONS' en el partido 3 - 1 f.c. monumentos Alineación oficial del equipo 'f.c. monumentos' en el partido
Tiene suerte 3.17Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.80Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
93,7 % 0,2 % 6,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

PSYCLWONS

Goles Goles

  • 124 Minuto 10 (Gol de penalti): PSYCLWONS va posar-se per davant 1 - 0 al minut 10, quan Grégoire Aparicio va llançar una pena màxima perfectament.
  • 132 Minuto 39 (Gol por la izquierda): Al minut 39, PSYCLWONS va aconseguir el 2 - 0 quan els defenses visitants van perdre la pilota davant de Álvaro Doe, que arribant per l'esquerra va driblar sense dificultats el porter i va empènyer la pilota al fons de la xarxa.
  • 107 Minuto 72 (Gol evento especial tiro lejano (bp. o anot)): PSYCLWONS, gràcies a les conegudes canonades d'en Álvaro Doe, va situar el 3 - 0 al marcador. Sembla mentida que algú pugui marcar des de tan lluny!
  • 117 Minuto 74 (Gol evento especial cansancio): En Marc Tàpia semblava que arrossegués els peus pel camp al minut 74 de partit. En Raúl Gómez del PSYCLWONS s'aprofità del cansament del seu defensor per marcar el gol que suposava el 4 - 0.
  • 131 Minuto 74 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de PSYCLWONS va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Juan Tomás progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 5 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 221 Minuto 2 (Ocasión por el centro): La jugada pel mig de Grégoire Aparicio va estar a punt d'acabar en gol al minut 2, però el porter visitant Alfredo Araque Blázquez va llançar-se als peus del davanter, en el que molts van pensar que era un penal com una casa de pagès.
  • 232 Minuto 67 (Ocasión por la izquierda): Corria el minut 67 quan Juan Tomás de PSYCLWONS gairebé va resoldre el partit amb un fort xut des del pic esquerre de l'àrea, que va acabar sortint fora per poc.

f.c. monumentos

Ocasiones Ocasiones

  • 263 Minuto 32 (Ocasión por la derecha): El monumentos creava perill des de la dreta al minut 32, però en David Libonatti, amb un bon moviment tàctic, va anticipar-se a Miquel Culubret desviant la pilota a servei de cantonada.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 11 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Marc Tàpia de monumentos va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.
  • 510 Minuto 79 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Juan Rodríguez de monumentos la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.

Eventos clima Eventos clima

  • 301 Minuto 34 (Evento clima: lluvia, K.O. técnico): En Carles Pelfort va jugar per sota del seu nivell habitual ja que l'aigua i el fang que hi havia al terreny de joc no li permetien mostrar el seu millor nivell de joc.