Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 742957755

Copa 742957755 Información oficial sobre el partido 742957755 en Hattrick

08.01.2025 07:00:00

A.M.D 2 Alineación oficial del equipo 'A.M.D 2' en el partido 0 - 7 FJwy Fc Alineación oficial del equipo 'FJwy Fc' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Sobrenatural (14))
A.M.D 2 Alineación oficial del equipo 'A.M.D 2' en el partido 0 - 7 FJwy Fc Alineación oficial del equipo 'FJwy Fc' en el partido
Tiene un resultado normal 0.06Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 6.60Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 99,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

A.M.D 2

Ocasiones Ocasiones

  • 218 Minuto 7 (Ocasión evento especial córner peinado): En una jugada assajada de córner, en 范 (Fan) 宝健 (Baojian) va deixar passar la pilota entre les cames per tal que en 陈 (Chen) 双德 (Shuangde) rematés tot sol, però aquest no estava al seu lloc i la jugada va acabar sense perill.

Tarjetas Tarjetas

FJwy Fc

Goles Goles

  • 173 Minuto 3 (Gol por la derecha): Molts conceptes tàctics ofensius es van veure en el gol que posava per davant als visitants: Una creació d'espai lliure a la banda passiva de l'atac produït per un desmarcatge de ruptura i un canvi d'orientació. Gràcies a això, el desajust a l'esquerra de la defensa va ser monumental i en Kaspar Sadler va poder marcar tot sol el 0 - 1.
  • 181 Minuto 14 (Gol por el centro): 陈 (Chen) 敬昆 (Jingkun) va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 14, i va fer pujar el 0 - 2 per a FJwy.
  • 184 Minuto 21 (Gol de penalti): Al minut 21 l'àrbitre va xiular un penal per una mà dins l'àrea. 庞 (Pang) 敬义 (Jingyi) va enviar el seu xut al fons de la porteria: 0 - 3.
  • 182 Minuto 29 (Gol por la izquierda): Al minut 29, els visitants es van col·locar 0 - 4 per sobre quan 姚 (Yao) 尊民 (Zunmin) va aprofitar un servei des de l'esquerra, i va marcar amb una espectacular mitja tisora.
  • 182 Minuto 81 (Gol por la izquierda): Una bona jugada col·lectiva per l'esquerra al minut 81 de partit va donar a FJwy l'avantatge per 0 - 5. 姚 (Yao) 尊民 (Zunmin) en va ser l'anotador.
  • 181 Minuto 84 (Gol por el centro): Un seguit de passades al primer toc davant de l'àrea rival va donar a en 莫 (Mo) 光耀 (Guangyao) de FJwy l'oportunitat d'incrementar l'avantatge al marcador, i el jugador no va desaprofitar l'ocasió. El marcador mostrava un 0 - 6 al minut 84 de partit.
  • 185 Minuto 86 (Gol de tiro libre indirecto): Després de 86 minuts, el tirador de faltes del FJwy va executar-ne una enviant la pilota a l'àrea. La defensa la va refusar massa curta i en 姚 (Yao) 尊民 (Zunmin), amb tot el temps del món, va afusellar al porter des de la frontal. El 0 - 7 pujava al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 22 (Ocasión de tiro libre indirecto): Una bona jugada d'estratègia com a conseqüència d'un tir lliure indirecte va deixar amb disposició de xut a en Henry Sánchez, que malauradament pels seus interessos va finalitzar massa centrat i el porter va poder blocar la pilota sense problemes.
  • 282 Minuto 46 (Ocasión por la izquierda): Al minut 46, el FJwy va estar a prop d'augmentar el marcador després que en 姚 (Yao) 尊民 (Zunmin) s'escapés per l'esquerra. Afortunadament per l'afició local, el porter va fer bé la seva feina.
  • 282 Minuto 63 (Ocasión por la izquierda): 姚 (Yao) 尊民 (Zunmin), situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 63 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. FJwy va quedar sense poder incrementar el seu marcador.