Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 742783243

Amistoso (Int., RC) 742783243 Información oficial sobre el partido 742783243 en Hattrick

31.12.2024 19:20:00

Doraemon F.C. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.' en el partido 3 - 4 VIKINGS BREIZH Alineación oficial del equipo 'VIKINGS BREIZH' en el partido
0 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
0 / 2 Evento 141Goles de contra por el centro/Evento 241Ocasiones de contra por el centro 0 / 0
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 / 1 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 0 / 0
3 Evento 51xTarjetas 2
0 Evento 09xLesiones 0
39 % Posesión 45' 61 %
44 % Posesión 90' 56 %
Tiros lejanos Nivel de táctica: 4 Táctica Normal
Doraemon F.C. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.' en el partido 3 - 4 VIKINGS BREIZH Alineación oficial del equipo 'VIKINGS BREIZH' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Doraemon F.C. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.' en el partido 1 - 1 VIKINGS BREIZH Alineación oficial del equipo 'VIKINGS BREIZH' en el partido
Tiene suerte 0.55Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.98Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
22,2 % 8,1 % 69,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Doraemon F.C.

Ocasiones Ocasiones

  • 225 Minuto 15 (Ocasión evento especial rival imprevisible (gol en propia puerta)): L'imprevisible Pasquale Casapietra va intentar rebutjar una centrada de l'equip rival amb tant mala sort que va estar a punt de fer-se un gol en pròpia porteria. Afortunadament el porter va poder evitar-ho amb una ràpida intervenció.
  • 241 Minuto 20 (Ocasión de contra por el centro): En Lorenzo Renelli va robar una pilota al centre del camp i va sortir ràpidament en conducció. Va arribar a la frontal de l'àrea però allà, quan es disposava a xutar a porteria va relliscar i va perdre una bona oportunitat.
  • 241 Minuto 73 (Ocasión de contra por el centro): La defensa de Doraemon va robar la pilota i l'equip va sortir ràpidament al contraatac, però la rematada final de Giovanni Slongo va sortir per sobre el travesser.
  • 287 Minuto 110 (Ocasión tiro lejano): L'entrenador d'en Giovanni Slongo ja els havia advertit que el porter contrari, en Daníel Hafsteinsson, acostumava a jugar molt avançat quan la pilota era a camp contrari. Així que quan va poder, va intentar un xut llunyà des del mig del camp que va marxar per sobre el travesser per ben poc.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 25 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Giuseppe Biava de Doraemon va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.
  • 511 Minuto 28 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Al minut 28, Emanuele Gebbia de Doraemon va caure espectacularment pels voltants de l'àrea. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador s'havia llançat a la piscina descaradament.
  • 513 Minuto 105 (2ª Tarjeta amarilla (Honestidad)): En Emanuele Gebbia es va encarar amb l'àrbitre assistent a un pam del nas, recordant-se'n de la professió de la seva mare per haver xiulat un fora de joc. L'àrbitre va venir corrent des de l'altre punta del camp amb la targeta alçada, que significava la segona per aquest jugador.

Tanda de Penaltis Tanda de Penaltis

  • 056 Minuto 121 (Penalti marcado): Giuseppe Biava va mostrar una sorprenent sang freda llançant un penal i va canviar el marcador a 1 - 0.
  • 058 Minuto 123 (Penalti fallado (nervioso)): El jugador de Doraemon Giovanni Slongo, dominat per la pressió del moment, va llançar un penal suau i sense col·locar, que va anar directament a les mans de Daníel Hafsteinsson. El marcador continuava 1 - 0.
  • 056 Minuto 125 (Penalti marcado): El jugador de Doraemon, Vittorio Citro, es veia molt tranquil. Amb un xut suau va posar el 2 - 1 al marcador.
  • 056 Minuto 127 (Penalti marcado): Lorenzo Renelli de Doraemon, amb tranquil·litat i seguretat, va enganyar el porter rival Daníel Hafsteinsson en un bon llançament des del punt fatídic. 3 - 2.
  • 058 Minuto 129 (Penalti fallado (nervioso)): Franco Pompeo de Doraemon va canviar d'opinió just en el moment d'efectuar el llançament del seu penal, i el xut va sortir molt desviat i va colpejar amb molta força el cap d'un espectador, que immediatament va perdre el sentit. La Creu Roja va portar l'aficionat a l'hospital mentre el marcador seguia 3 - 3.

VIKINGS BREIZH

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 9 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 9, Birgir Knútsson de VIKINGS va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.
  • 511 Minuto 100 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Orri Rafnsson de VIKINGS es va guanyar la targeta groga merescudament.

Tanda de Penaltis Tanda de Penaltis

  • 058 Minuto 122 (Penalti fallado (nervioso)): Saturat per la pressió, El jugador de VIKINGS, Sigurður Nilsson, col·locà la pilota just a les mans d'en Vittorio Citro. El marcador: 1 - 0.
  • 056 Minuto 124 (Penalti marcado): El jugador de VIKINGS Orri Rafnsson no va cometre cap error en el seu llançament de penal. Vittorio Citro es va estirar bé però no va poder fer-hi res. 1 - 1.
  • 056 Minuto 126 (Penalti marcado): En Daníel Hafsteinsson anava amb la mirada fixada a la pilota per tirar el penal. No sabem que deuria pensar, però el porter ni la va veure passar! 2 - 2 per a VIKINGS.
  • 056 Minuto 128 (Penalti marcado): En Jordi Beugelsdijk anava amb la mirada fixada a la pilota per tirar el penal. No sabem que deuria pensar, però el porter ni la va veure passar! 3 - 3 per a VIKINGS.
  • 056 Minuto 130 (Penalti marcado): El jugador de VIKINGS Dieter Mall no va cometre cap error en el seu llançament de penal. Vittorio Citro es va estirar bé però no va poder fer-hi res. 3 - 4.