Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 742751270

Amistoso 742751270 Información oficial sobre el partido 742751270 en Hattrick

24.12.2024 19:05:00

Neuromante Alineación oficial del equipo 'Neuromante' en el partido 6 - 2 black beer Alineación oficial del equipo 'black beer' en el partido
6 / 8 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 4
4 / 5 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 1
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
0 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 2 / 3
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
60 % Posesión 45' 40 %
60 % Posesión 90' 40 %
Atacar por el centro Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13 Táctica Normal
Neuromante Alineación oficial del equipo 'Neuromante' en el partido 6 - 2 black beer Alineación oficial del equipo 'black beer' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
Neuromante Alineación oficial del equipo 'Neuromante' en el partido 4 - 0 black beer Alineación oficial del equipo 'black beer' en el partido
Tiene suerte 3.73Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.45Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
98,5 % 0,1 % 1,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Neuromante

Goles Goles

  • 121 Minuto 10 (Gol por el centro): La defensa central visitant no hauria d'haver tingut problemes per aturar Zdzisław Lewandowski, que no tenia cap company que l'ajudés en aquell moment; tanmateix el jugador del Neuromante se les va manegar per posar per davant el seu equip: 1 - 0 al minut 10.
  • 121 Minuto 18 (Gol por el centro): Al minut 18 els aficionats van embogir quan en Daehee Jang va rebre la pilota d’esquena a la porteria, va fer una “cua de vaca” que li va trencar la cintura al central, i va clavar un xut ras i sec impossible d’aturar pel porter. El marcador quedava 2 - 1 a favor de Neuromante.
  • 131 Minuto 20 (Gol por el centro): El partit empitjorava per als visitants. Daehee Jang es va introduir dins la defensa central al minut 20, i va aconseguir el 3 - 1 davant la cridòria del públic.
  • 106 Minuto 25 (Gol evento especial imprevisible intercepta (anotación)): Després de 25 minuts, Doncho Troharov va interceptar una passada que anava dirigida al porter rival i sense tocar la pilota i amb un parell de fintes va marejar al porter, i va acabar marcant amb un magnífic cop de taló, posant el resultat a 4 - 1.
  • 132 Minuto 72 (Gol por la izquierda): Una jugada per l'esquerra augmentava l'avantatge de Neuromante a 5 - 2. Simo Kainulainen va rematar la jugada quasi sense angle.
  • 131 Minuto 78 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de Neuromante pel centre va donar un gran resultat: el gol de Marcus Törring va posar el 6 - 2 al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 221 Minuto 7 (Ocasión por el centro): En Daehee Jang del Neuromante ho seguia intentant pel mig, però la defensa visitant va aconseguir aturar totes les seves ocasions de gol. Mentrestant, l'entrenador es desesperava a la banqueta local.
  • 233 Minuto 30 (Ocasión por la derecha): En Daehee Jang es va escapolir de l'escomesa d'un rival marxant per la dreta de l'atac. Va encarar la porteria i va xutar a mitja altura, però la seva rematada la va desviar el porter rival a córner.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 80 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Doncho Troharov de Neuromante amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

black beer

Goles Goles

  • 163 Minuto 11 (Gol por la derecha): L'equip visitant va aconseguir l'empat a 1 al minut 11 amb una bonica jugada col·lectiva que va permetre a Anthony Losapio marcar un xut creuat des de la dreta.
  • 153 Minuto 54 (Gol por la derecha): Els jugadors de black no defallien en cap moment. Producte d'això, en Lupo Selmo va marcar un gol psicològic, reduint distàncies al marcador: 4 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 251 Minuto 31 (Ocasión por el centro): Nicola Pacini va tenir un parell de bones oportunitats d'acostar al seu equip al marcador, però el porter Sandro Martijn no es va rendir i va fer unes grans aturades.
  • 253 Minuto 70 (Ocasión por la derecha): En Sandro Martijn va fer una estirada espectacular al minut 70, desviant amb la mà canviada un obús disparat des de la dreta de l'atac per part d'en Giovanni Alboreto.