Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 742462235

Amistoso 742462235 Información oficial sobre el partido 742462235 en Hattrick

11.12.2024 10:35:00

SSC Bronzo Alineación oficial del equipo 'SSC Bronzo' en el partido 0 - 4 FC Digimon Alineación oficial del equipo 'FC Digimon' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
SSC Bronzo Alineación oficial del equipo 'SSC Bronzo' en el partido 1 - 1 FC Digimon Alineación oficial del equipo 'FC Digimon' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 0.94Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.96Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
30,8 % 37,4 % 31,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

SSC Bronzo

Ocasiones Ocasiones

  • 222 Minuto 4 (Ocasión por la izquierda): En Espen Olsen va controlar una pilota a la punta esquerra de l'atac de tal manera que ja va deixar enrere el defensor i entrar a l'àrea, però l'àrbitre assistent va assenyalar un fora de joc inexistent.

FC Digimon

Goles Goles

  • 185 Minuto 16 (Gol de tiro libre indirecto): Després de 16 minuts, el tirador de faltes del Digimon va executar-ne una enviant la pilota a l'àrea. La defensa la va refusar massa curta i en Cyrill Häckel, amb tot el temps del món, va afusellar al porter des de la frontal. El 0 - 1 pujava al marcador.
  • 181 Minuto 30 (Gol por el centro): Al minut 30, Daniel Peyer va augmentar l'avantatge de Digimon a 0 - 2 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.
  • 142 Minuto 55 (Gol de contra por la izquierda): S'havien jugat 55 minuts quan Achille Isely va aprofitar un contraatac per la banda esquerra per fer el 0 - 3 per a Digimon.
  • 181 Minuto 66 (Gol por el centro): Un seguit de passades al primer toc davant de l'àrea rival va donar a en Vivian Melchert de Digimon l'oportunitat d'incrementar l'avantatge al marcador, i el jugador no va desaprofitar l'ocasió. El marcador mostrava un 0 - 4 al minut 66 de partit.

Ocasiones Ocasiones

  • 243 Minuto 65 (Ocasión de contra por la derecha): Achille Isely va trobar-se sol a la banda dreta després d'un contraatac de Digimon que va agafar els rivals per sorpresa. Va encarar la porteria i va deixar anar un fort xut, però el porter va tapar bé el primer pal i va desviar la pilota.