Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 742441283

Amistoso (Int., RC) 742441283 Información oficial sobre el partido 742441283 en Hattrick

04.12.2024 23:25:00

Juan Antonio Ruiz Alineación oficial del equipo 'Juan Antonio Ruiz' en el partido 1 - 2 KS Giewont Zakopane Alineación oficial del equipo 'KS Giewont Zakopane' en el partido
1 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 2
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
1 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
0 / 5 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
66 % Posesión 45' 34 %
64 % Posesión 90' 36 %
Normal Táctica Normal
Juan Antonio Ruiz Alineación oficial del equipo 'Juan Antonio Ruiz' en el partido 1 - 2 KS Giewont Zakopane Alineación oficial del equipo 'KS Giewont Zakopane' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Juan Antonio Ruiz Alineación oficial del equipo 'Juan Antonio Ruiz' en el partido 2 - 0 KS Giewont Zakopane Alineación oficial del equipo 'KS Giewont Zakopane' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 2.16Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.22Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
98,9 % 0,1 % 1,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Juan Antonio Ruiz

Goles Goles

  • 121 Minuto 10 (Gol por el centro): Antonio va aconseguir el 1 - 0 que desfeia l'empat quan al minut 10 Joachim Stavenhagen va rebre una passada mil·limètrica dins l'àrea i la va rematar amb un sublim xut de mitja volea amb el punt de mira just sota el travesser.

Ocasiones Ocasiones

  • 232 Minuto 13 (Ocasión por la izquierda): Al minut 13, Aki Komi gairebé va marcar per a Antonio des de l'esquerra, però el seu xut va sortir fregant el pal dret i va acabar impactant espectacularment al cap d'un recollidor de pilotes.
  • 231 Minuto 20 (Ocasión por el centro): En Bart Dick, entrant des de la segona línia pel centre de la defensa va estar a punt de marcar, però la pilota va sortir llepant el pal.
  • 232 Minuto 21 (Ocasión por la izquierda): Corria el minut 21 quan Bart Dick de Antonio gairebé va resoldre el partit amb un fort xut des del pic esquerre de l'àrea, que va acabar sortint fora per poc.
  • 232 Minuto 22 (Ocasión por la izquierda): Passaven 22 minuts quan una jugada de manual per l'esquerra de l'equip local no va acabar en gol perquè en Joachim Stavenhagen va rematar alt.
  • 232 Minuto 71 (Ocasión por la izquierda): En Nicolae Duncă, en situació d'extrem esquerre, va intentar marxar del seu marcador però aquest va allargar la cama i va aconseguir robar-li la pilota netament.
  • 232 Minuto 84 (Ocasión por la izquierda): Una fantàstica aturada de Henryk Partyka al minut 84 va evitar que els locals ampliessin l'avantatge quan Szczepan Trałka va fer un impressionant xut des de l'esquerra de la frontal de l'àrea gran.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 85 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Notis Pountos de Antonio amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

KS Giewont Zakopane

Goles Goles

  • 161 Minuto 86 (Gol por el centro): KS Giewont van aconseguir igualar el partit a 1 - 1 al minut 86, quan Marek Skierczyński va anar-se'n del seu marcador després d'una passada llarga i va rematar amb una volea imparable.
  • 170 Minuto 100 (Gol de falta): Al minut 100 l'àrbitre va xiular una falta escorada a la dreta del porter. En Dieudonné Longerstaey va centrar la pilota, però ningú la va poder rematar, cosa que va despistar al porter que no va poder fer res per evitar el 1 - 2.