Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 742431707

Amistoso (Int., RC) 742431707 Información oficial sobre el partido 742431707 en Hattrick

04.12.2024 22:00:00

Axé Moî FC Alineación oficial del equipo 'Axé Moî FC' en el partido 0 - 4 Atletico marangiana Alineación oficial del equipo 'Atletico marangiana' en el partido
0 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 8
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 3
0 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 3
0 / 0 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 2 / 2
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
48 % Posesión 45' 52 %
48 % Posesión 90' 52 %
Normal Táctica Normal
Axé Moî FC Alineación oficial del equipo 'Axé Moî FC' en el partido 0 - 4 Atletico marangiana Alineación oficial del equipo 'Atletico marangiana' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
Axé Moî FC Alineación oficial del equipo 'Axé Moî FC' en el partido 1 - 2 Atletico marangiana Alineación oficial del equipo 'Atletico marangiana' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 0.94Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 2.39Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
13,3 % 1,3 % 85,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Axé Moî FC

Ocasiones Ocasiones

  • 212 Minuto 41 (Ocasión por la izquierda): El jugador de Axé Aníbal Machado quasi va assolir l'empat al minut 41 superant a la defensa per l'esquerra de l'atac però el seu xut el va aturar el porter.

Atletico marangiana

Goles Goles

  • 173 Minuto 21 (Gol por la derecha): El jugador de marangiana Zbigniew Chełminiak va aconseguir el 0 - 1 per als visitants al minut 21 amb un gran xut des de la banda dreta.
  • 182 Minuto 54 (Gol por la izquierda): Al minut 54, els visitants es van col·locar 0 - 2 per sobre quan Piermarco Alborghetti va aprofitar un servei des de l'esquerra, i va marcar amb una espectacular mitja tisora.
  • 181 Minuto 70 (Gol por el centro): Piermarco Alborghetti de marangiana va rebre una passada dins l'àrea local, i va rematar per sota les cames del porter rival, posant el marcador a 0 - 3 al minut 70. Tot seguit, va córrer cap a la banda i va propinar gestos amb els braços a la grada local, que va respondre amb una pluja d'objectes al camp. A l'estadi, la megafonia demanava educació i el públic xiulava, tot exaltat!
  • 183 Minuto 73 (Gol por la derecha): Philipp Halstenbek va augmentar l'avantatge visitant amb una volea meravellosa des de la dreta. El marcador va posar-se 0 - 4 per als visitants.

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 33 (Ocasión por el centro): Al minut 33 de partit, Philipp Halstenbek va estar a punt de fer pujar un gol més al marcador quan va xutar just des de fora l'àrea, però la pilota va sortir pel damunt del travesser.
  • 281 Minuto 40 (Ocasión por el centro): L'equip visitant va estar a punt d'incrementar el seu marcador per mitjà de Andrea Panetta després de 40 minuts, amb un xut molt ben col·locat, però finalment el porter Thieu van de Voorde va poder desviar-lo a córner.
  • 282 Minuto 43 (Ocasión por la izquierda): Al minut 43 Thieu van de Voorde va aconseguir desviar amb la punta dels dits el xut des de la banda esquerra de Andrea Panetta, i va impedir que l'equip visitant augmentés el seu avantatge al marcador.
  • 282 Minuto 62 (Ocasión por la izquierda): Giuseppe Nappa, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 62 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. marangiana va quedar sense poder incrementar el seu marcador.