Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 
Banner uowod

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 742214804

Amistoso (Int.) 742214804 Información oficial sobre el partido 742214804 en Hattrick

20.11.2024 16:15:00

Atlético Palestina Alineación oficial del equipo 'Atlético Palestina' en el partido 3 - 3 Sadyba Alineación oficial del equipo 'Sadyba' en el partido
3 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 3 / 3
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
2 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
0 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 1
0 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
61 % Posesión 45' 39 %
60 % Posesión 90' 40 %
Normal Táctica Normal
Atlético Palestina Alineación oficial del equipo 'Atlético Palestina' en el partido 3 - 3 Sadyba Alineación oficial del equipo 'Sadyba' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Extraterrestre (16))
Atlético Palestina Alineación oficial del equipo 'Atlético Palestina' en el partido 5 - 1 Sadyba Alineación oficial del equipo 'Sadyba' en el partido
Tiene mala suerte 5.05Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.57Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
98,7 % 0,1 % 1,3 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Atlético Palestina

Goles Goles

  • 121 Minuto 8 (Gol por el centro): Al minut 8 els aficionats van embogir quan en Radwan Melhem va rebre la pilota d’esquena a la porteria, va fer una “cua de vaca” que li va trencar la cintura al central, i va clavar un xut ras i sec impossible d’aturar pel porter. El marcador quedava 1 - 0 a favor de Palestina.
  • 190 Minuto 74 (Gol de falta): En Qassem Da'na conduí la pilota sense que ningú el parés. I va acabar entrant amb la pilota a la porteria, mostrant la seva potència física. 2-0
  • 121 Minuto 87 (Gol por el centro): Palestina va aconseguir el 3 - 2 que desfeia l'empat quan al minut 87 Abaza Haddadeen va rebre una passada mil·limètrica dins l'àrea i la va rematar amb un sublim xut de mitja volea amb el punt de mira just sota el travesser.

Ocasiones Ocasiones

  • 223 Minuto 7 (Ocasión por la derecha): Palestina va trenar una magnífica jugada per la dreta que va deixar Mohamad Qeshany en un 1 contra 1 amb el porter Stanisław Smakulski, que amb molta sang freda va aguantar-lo fins que li va robar la pilota.
  • 233 Minuto 30 (Ocasión por la derecha): El jugador local Qassem Da'na per poc que no incrementa el marcador al minut 30. El seu xut des de la dreta anava dirigit al primer pal de la porteria visitant, però Stanisław Smakulski va aconseguir desviar-lo amb la punta dels dits.
  • 232 Minuto 73 (Ocasión por la izquierda): Passaven 73 minuts quan una jugada de manual per l'esquerra de l'equip local no va acabar en gol perquè en Qassem Da'na va rematar alt.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 84 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Qassem Da'na de Palestina amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

Sadyba

Goles Goles

  • 151 Minuto 83 (Gol por el centro): Un mica després, Czesław Purol de Sadyba va reduir fàcilment l'avantatge local a 2 - 1, passant entre la defensa rival amb certa facilitat i marcant d'un xut ras i col·locat que va fer inútil l'estirada del porter.
  • 162 Minuto 86 (Gol por la izquierda): Quan es jugava el minut 86 una bona jugada col·lectiva per l'esquerra va deixar sol a en Trenton Hillman de Sadyba marcar el 2 - 2 i empatar així el partit.
  • 185 Minuto 89 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en 椋也 (Ryoya) 伊藤 (Ito), que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 3 - 3 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.