Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 742122906

Amistoso 742122906 Información oficial sobre el partido 742122906 en Hattrick

06.11.2024 19:30:00

Liverpooool Alineación oficial del equipo 'Liverpooool' en el partido 0 - 7 Varför inte Alineación oficial del equipo 'Varför inte' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Extraterrestre (16))
Liverpooool Alineación oficial del equipo 'Liverpooool' en el partido 0 - 6 Varför inte Alineación oficial del equipo 'Varför inte' en el partido
Tiene un resultado normal 0.05Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 5.73Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 99,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Liverpooool

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 41 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 41, Keykavous Chenani de Liverpooool va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.

Varför inte

Goles Goles

  • 190 Minuto 3 (Gol de falta): En Adrian Tripa va mostrar quina potència té, perquè va poder desempallegar-se dels rivals per la força, acabant marcant el 0-1.
  • 183 Minuto 19 (Gol por la derecha): Al 19 del partit, un error a l'esquerra de la defensa va permetre a Varför augmentar el seu avantatge en el marcador, després que Adrian Tripa es rifés el porter i marqués el 0 - 2.
  • 182 Minuto 42 (Gol por la izquierda): Al minut 42 un xut de difícil execució des de l'esquerra va significar que els visitants es distanciessin al marcador. En Paul Perruchoud va ser l'anotador del 0 - 3.
  • 115 Minuto 43 (Gol evento especial delantero/extremo rápido): Després de 43 minuts, Manuel Valente Vieira va superar per velocitat Bengt Stålblad per posar el 0 - 4 al marcador.
  • 181 Minuto 44 (Gol por el centro): Al minut 44, Manuel Valente Vieira va augmentar l'avantatge de Varför a 0 - 5 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.
  • 181 Minuto 57 (Gol por el centro): Un seguit de passades al primer toc davant de l'àrea rival va donar a en Manuel Valente Vieira de Varför l'oportunitat d'incrementar l'avantatge al marcador, i el jugador no va desaprofitar l'ocasió. El marcador mostrava un 0 - 6 al minut 57 de partit.
  • 182 Minuto 60 (Gol por la izquierda): Una bona jugada col·lectiva per l'esquerra al minut 60 de partit va donar a Varför l'avantatge per 0 - 7. Manuel Valente Vieira en va ser l'anotador.

Ocasiones Ocasiones

  • 273 Minuto 2 (Ocasión por la derecha): Varför va tenir l'oportunitat de desfer l'empat gràcies a la pujada del lateral per banda dreta que va crear desequilibri a la defensa, però el porter local Andreas Säflius va desviar el xut final de 任 (Ren) 东鉴 (Dongjian) després d'una sèrie de rebots i molta confusió.
  • 283 Minuto 40 (Ocasión por la derecha): Podria haver incrementat el marcador en Vasil Stanchev al minut 40, però la rematada des de la dreta va sortir tan desviada que va fer gestos per fer creure als seus companys que era una centrada.
  • 281 Minuto 63 (Ocasión por el centro): El porter local va fer una aturada impressionant a un xut a boca de canó de Manuel Valente Vieira. Es va fer el gallet aixecant-se amb parsimònia del terra i menyspreant les felicitacions dels companys, però a la repetició es va veure que tenia els ulls tancats, i havia estat un miracle que hagués aturat la pilota.
  • 282 Minuto 90 (Ocasión por la izquierda): Adrian Tripa, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 90 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Varför va quedar sense poder incrementar el seu marcador.