Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 741730619

Copa 741730619 Información oficial sobre el partido 741730619 en Hattrick

09.10.2024 21:30:00

Grotta 2 Alineación oficial del equipo 'Grotta 2' en el partido 0 - 6 _Vikings_ Alineación oficial del equipo '_Vikings_' en el partido
0 / 2 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 6 / 6
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 3 / 3
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 1
0 / 0 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 1
0 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
43 % Posesión 45' 57 %
43 % Posesión 90' 57 %
Normal Táctica Normal
Grotta 2 Alineación oficial del equipo 'Grotta 2' en el partido 0 - 6 _Vikings_ Alineación oficial del equipo '_Vikings_' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
Grotta 2 Alineación oficial del equipo 'Grotta 2' en el partido 0 - 2 _Vikings_ Alineación oficial del equipo '_Vikings_' en el partido
Tiene un resultado normal 0.49Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 2.23Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene mucha potra
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
4,7 % 0,2 % 95,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Grotta 2

Ocasiones Ocasiones

  • 218 Minuto 11 (Ocasión evento especial córner peinado): En un servei de cantonada, en Þorgeir Ágústsson va entorpir al marcador d'en Óðinn Ísaksson per tal que aquest marqués tot sol, però aquest no va dirigir bé la pilota i va errar la rematada.
  • 218 Minuto 52 (Ocasión evento especial córner peinado): El jugador de l'equip Grotta Yngvi Sölvason quasi marca al minut 52 a la sortida d'un córner gràcies a que astutament en Óðinn Ísaksson l'havia deixat sol, però la seva rematada es va estavellar espectacularment al travesser.

_Vikings_

Goles Goles

  • 170 Minuto 3 (Gol de falta): Una barrera mal col·locada en un tir lliure llançat per Daníel Halldórsson al minut 3 va permetre a _Vikings_ prendre avantatge per 0 - 1.
  • 106 Minuto 34 (Gol evento especial imprevisible intercepta (anotación)): Després de 34 minuts, Konrad Wypych va interceptar una passada que anava dirigida al porter rival i sense tocar la pilota i amb un parell de fintes va marejar al porter, i va acabar marcant amb un magnífic cop de taló, posant el resultat a 0 - 2.
  • 182 Minuto 35 (Gol por la izquierda): Adam Hjaltason va aprofitar un error defensiu al minut 35, i amb un xut creuat escorat a l'esquerra de l'atac va situar el 0 - 3 al marcador per a _Vikings_.
  • 185 Minuto 36 (Gol de tiro libre indirecto): Després de 36 minuts, el tirador de faltes del _Vikings_ va executar-ne una enviant la pilota a l'àrea. La defensa la va refusar massa curta i en Konrad Wypych, amb tot el temps del món, va afusellar al porter des de la frontal. El 0 - 4 pujava al marcador.
  • 183 Minuto 48 (Gol por la derecha): Al minut 48, _Vikings_ va augmentar el seu avantatge a 0 - 5, després d'una confusió a l'àrea local. L'autor del gol va ser Friðrik Egilsson, amb un xut sec des de la dreta.
  • 185 Minuto 89 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Tiberio Di meo, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 0 - 6 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.