Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 740642832

Liga 740642832 Información oficial sobre el partido 740642832 en Hattrick

01.12.2024 19:15:00

SC San Marino Alineación oficial del equipo 'SC San Marino' en el partido 5 - 0 Giuoco Calcio Alineación oficial del equipo 'Giuoco Calcio' en el partido
5 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 1
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
2 / 3 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
2 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 2
0 Evento 09xLesiones 0
58 % Posesión 45' 42 %
65 % Posesión 90' 35 %
Normal Táctica Normal
SC San Marino Alineación oficial del equipo 'SC San Marino' en el partido 5 - 0 Giuoco Calcio Alineación oficial del equipo 'Giuoco Calcio' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Titánico (15))
SC San Marino Alineación oficial del equipo 'SC San Marino' en el partido 6 - 0 Giuoco Calcio Alineación oficial del equipo 'Giuoco Calcio' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 6.28Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.16Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

SC San Marino

Goles Goles

  • 121 Minuto 16 (Gol por el centro): Manolo Casalboni va donar a SanMar un avantatge de 1 - 0, quan va rebre una passada des del mig camp, la va controlar dins l'àrea i va col·locar la pilota suaument al pal dret del porter.
  • 133 Minuto 21 (Gol por la derecha): Amb 21 minuts jugats, en Manolo Casalboni va augmentar l'avantatge de SanMar a 2 - 0 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.
  • 132 Minuto 37 (Gol por la izquierda): Una jugada per l'esquerra augmentava l'avantatge de SanMar a 3 - 0. Claudio Gisondi va rematar la jugada quasi sense angle.
  • 133 Minuto 74 (Gol por la derecha): Patrizio Casadei va incrementar l'avantatge de SanMar amb el 4 - 0 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.
  • 131 Minuto 76 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de SanMar pel centre va donar un gran resultat: el gol de Ferruccio Molinari va posar el 5 - 0 al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 232 Minuto 52 (Ocasión por la izquierda): Corria el minut 52 quan Claudio Gisondi de SanMar gairebé va resoldre el partit amb un fort xut des del pic esquerre de l'àrea, que va acabar sortint fora per poc.
  • 231 Minuto 80 (Ocasión por el centro): Genial va ser la jugada que van aconseguir els locals pel mig, de fet Patrizio Casadei va estar a punt de sentenciar el partit al minut 80, però el seu xut es va estavellar a la base del pal dret abans d'acabar fora de porteria.

Giuoco Calcio

Ocasiones Ocasiones

  • 290 Minuto 51 (Ocasión de falta): En Rino Boschi s'introduí entre dos defensors, que van quedar fora d'opcions de robar la pilota en unes dècimes de segon. Però després no va ser capaç de materialitzar el gol.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 31 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 31, Norbert Székely de Giuoco va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.
  • 513 Minuto 36 (2ª Tarjeta amarilla (Honestidad)): En Norbert Székely es va encarar amb l'àrbitre assistent a un pam del nas, recordant-se'n de la professió de la seva mare per haver xiulat un fora de joc. L'àrbitre va venir corrent des de l'altre punta del camp amb la targeta alçada, que significava la segona per aquest jugador.