Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 740602620

Liga 740602620 Información oficial sobre el partido 740602620 en Hattrick

06.10.2024 18:30:00

Kuzorra seine Erben Alineación oficial del equipo 'Kuzorra seine Erben' en el partido 0 - 4 Botswana Bullets Alineación oficial del equipo 'Botswana Bullets' en el partido
0 / 0 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 6
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 2 / 2
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 2 / 4
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
44 % Posesión 45' 56 %
42 % Posesión 90' 58 %
Tiros lejanos Nivel de táctica: 16Nivel de táctica: 16 Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 21Nivel de táctica: 21
Kuzorra seine Erben Alineación oficial del equipo 'Kuzorra seine Erben' en el partido 0 - 4 Botswana Bullets Alineación oficial del equipo 'Botswana Bullets' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Kuzorra seine Erben Alineación oficial del equipo 'Kuzorra seine Erben' en el partido 0 - 1 Botswana Bullets Alineación oficial del equipo 'Botswana Bullets' en el partido
Tiene un resultado normal 0.40Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.96Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
14,7 % 1,7 % 83,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Kuzorra seine Erben

Botswana Bullets

Goles Goles

  • 106 Minuto 26 (Gol evento especial imprevisible intercepta (anotación)): En Jaedong 'King' Kong va aparèixer del no res per interceptar una passada al mig del camp, fent tremolar els espectadors, que sabien que és capaç del millor i del pitjor. En aquest cas, al minut 26, quan tothom reclamava una passada a la dreta on hi havia un jugador totalment sol, va clavar un golàs ben arran del pal. Més d'un aficionat del Botswana, mentre ja celebrava el 0 - 1, es va quedar amb el "Però passa-la! Tros de..." a la boca.
  • 118 Minuto 29 (Gol evento especial córner peinado): Botswana va aconseguir el 0 - 2 gràcies a una jugada assajada de córner en què Mišo Žitko, després de rebre una passada en curt, va centrar cap a en Jaedong 'King' Kong que, gairebé sol, va enviar la pilota entre els tres pals.
  • 187 Minuto 36 (Gol tiro lejano): Després de 36 minuts el Botswana, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Liviu Butiurcă sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 0 - 3 va pujar al marcador.
  • 187 Minuto 47 (Gol tiro lejano): En Mišo Žitko conduïa pel cercle central i, veient a en Vaggos Kentikelenis desmarcat i en posició de tir li va cedir la pilota. Aquest va fer un control i va xutar en rosca a l'escaire del segon pal. La pilota, fent una trajectòria parabòlica va passar per sobre el porter que no va poder fer-hi res, tot i ser un xut de llarga distància. 0 - 4.

Ocasiones Ocasiones

  • 287 Minuto 13 (Ocasión tiro lejano): El Botswana se centrava a trobar opcions llunyanes de tir. En el minut 13, en Silvestro Barban va xutar amb una força increïble, però la pilota va anar a parar al cap d'un venedor de branques regalèssia.
  • 287 Minuto 32 (Ocasión tiro lejano): Al minut 32 un refús amb el peu d'en Constantin 'Keks' Leibniz va anar a parar als peus del Liviu Butiurcă que, sense controlar la pilota va xutar a porteria des de 25 metres. La pilota anava a porteria i el porter estava fora de l'àrea, però la pilota va anar a topar a l'esquena de l'àrbitre, que la jugada l'havia enganxat mal col·locat.