Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 740423394

Liga 740423394 Información oficial sobre el partido 740423394 en Hattrick

24.11.2024 16:15:00

Long Distance Duck Alineación oficial del equipo 'Long Distance Duck' en el partido 1 - 4 Racing de Tona Alineación oficial del equipo 'Racing de Tona' en el partido
1 / 2 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 5
1 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
0 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 3 / 4
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
50 % Posesión 45' 50 %
46 % Posesión 90' 54 %
Normal Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 22Nivel de táctica: 22
Long Distance Duck Alineación oficial del equipo 'Long Distance Duck' en el partido 1 - 4 Racing de Tona Alineación oficial del equipo 'Racing de Tona' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Long Distance Duck Alineación oficial del equipo 'Long Distance Duck' en el partido 1 - 1 Racing de Tona Alineación oficial del equipo 'Racing de Tona' en el partido
Tiene un resultado normal 1.26Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.76Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
65,1 % 11,2 % 23,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Long Distance Duck

Goles Goles

  • 111 Minuto 40 (Gol por el centro): Mansour Badran s'emportà una gran ovació del públic local al minut 40, quan es va burlar de tota la línea defensiva central, i va empatar el partit: 1 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 222 Minuto 14 (Ocasión por la izquierda): Distance va estar a punt de posar-se per davant al minut 14 però Curtis Lambert va fallar una ocasió clamorosa de gol quan es trobava sol davant del porter gràcies a una passada precisa des de l'esquerra.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 75 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Marcus Alleyne de Distance va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.

Racing de Tona

Goles Goles

  • 187 Minuto 33 (Gol tiro lejano): Veient que la defensa rival es tancava a la frontal de l'àrea, l'entrenador del Tona va ordenar que xutessin de lluny així que trobessin un forat. En Jed Ignaz Bieli en va prendre bona nota a la xerrada i així va aconseguir el 0 - 1.
  • 187 Minuto 41 (Gol tiro lejano): Després de 41 minuts el Tona, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Adriano Cardona sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 1 - 2 va pujar al marcador.
  • 119 Minuto 83 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): Un córner ben llançat per Adriano Cardona el va rematar Ita Bazzekuketta amb un magnífic cop de cap que va suposar el 1 - 3.
  • 187 Minuto 86 (Gol tiro lejano): En 真 (Shin) 山田 (Yamada) conduïa pel cercle central i, veient a en Mats Bäumli desmarcat i en posició de tir li va cedir la pilota. Aquest va fer un control i va xutar en rosca a l'escaire del segon pal. La pilota, fent una trajectòria parabòlica va passar per sobre el porter que no va poder fer-hi res, tot i ser un xut de llarga distància. 1 - 4.

Ocasiones Ocasiones

  • 287 Minuto 7 (Ocasión tiro lejano): L'entrenador d'en Jed Ignaz Bieli ja els havia advertit que el porter contrari, en Teemu Björklund, acostumava a jugar molt avançat quan la pilota era a camp contrari. Així que quan va poder, va intentar un xut llunyà des del mig del camp que va marxar per sobre el travesser per ben poc.