Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 740196731

Liga 740196731 Información oficial sobre el partido 740196731 en Hattrick

29.09.2024 13:00:00

Pinokkio FC Alineación oficial del equipo 'Pinokkio FC' en el partido 6 - 0 SK Army 2 Alineación oficial del equipo 'SK Army 2' en el partido
6 / 8 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
2 / 4 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
2 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
72 % Posesión 45' 28 %
73 % Posesión 90' 27 %
Normal Táctica Normal
Pinokkio FC Alineación oficial del equipo 'Pinokkio FC' en el partido 6 - 0 SK Army 2 Alineación oficial del equipo 'SK Army 2' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Pinokkio FC Alineación oficial del equipo 'Pinokkio FC' en el partido 2 - 0 SK Army 2 Alineación oficial del equipo 'SK Army 2' en el partido
Tiene mucha potra 1.83Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.01Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Pinokkio FC

Goles Goles

  • 123 Minuto 2 (Gol por la derecha): Corria el minut 2 quan els locals van prendre avantatge mitjançant un gol de Xavier Verrept, que va posar el 1 - 0 al marcador després d'una jugada d'equip per la banda dreta.
  • 185 Minuto 10 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Anton Hoevenaers, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 2 - 0 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.
  • 107 Minuto 11 (Gol evento especial tiro lejano (bp. o anot)): El jugador de Pinokkio Simba 'Samba' Lugya va anotar el 3 - 0 amb un xut impressionant des de 50 metres, que va entrar per l'escaire... quina gardela!
  • 106 Minuto 26 (Gol evento especial imprevisible intercepta (anotación)): Després de 26 minuts, Simba 'Samba' Lugya va interceptar una passada que anava dirigida al porter rival i sense tocar la pilota i amb un parell de fintes va marejar al porter, i va acabar marcant amb un magnífic cop de taló, posant el resultat a 4 - 0.
  • 132 Minuto 47 (Gol por la izquierda): En Bastien Nicolas de Pinokkio va rebre una pilota d'un canvi d'orientació, i des de la mateixa banda esquerra va fer un centre que es va enverinar i va acabar fent pujar al marcador el 5 - 0.
  • 132 Minuto 89 (Gol por la izquierda): Una jugada per l'esquerra augmentava l'avantatge de Pinokkio a 6 - 0. Xavier Verrept va rematar la jugada quasi sense angle.

Ocasiones Ocasiones

  • 232 Minuto 7 (Ocasión por la izquierda): Passaven 7 minuts quan una jugada de manual per l'esquerra de l'equip local no va acabar en gol perquè en Simba 'Samba' Lugya va rematar alt.
  • 232 Minuto 17 (Ocasión por la izquierda): Al minut 17, Radiša Marković gairebé va marcar per a Pinokkio des de l'esquerra, però el seu xut va sortir fregant el pal dret i va acabar impactant espectacularment al cap d'un recollidor de pilotes.

SK Army 2

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 89 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Guido De Fooz de Army va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.