Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 739832532

Liga 739832532 Información oficial sobre el partido 739832532 en Hattrick

01.12.2024 09:00:00

KS Osieczna Alineación oficial del equipo 'KS Osieczna' en el partido 0 - 9 FC Bliss Software Alineación oficial del equipo 'FC Bliss Software' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Clase Mundial (13))
KS Osieczna Alineación oficial del equipo 'KS Osieczna' en el partido 0 - 7 FC Bliss Software Alineación oficial del equipo 'FC Bliss Software' en el partido
Tiene un resultado normal 0.23Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 7.04Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,1 % 0,0 % 99,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

KS Osieczna

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 74 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Johann Haberl de Osieczna amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

FC Bliss Software

Goles Goles

  • 173 Minuto 6 (Gol por la derecha): Al minut 6 els visitants, aprofitant les facilitats defensives per la banda dreta, van aconseguir el 0 - 1, gràcies a una bona internada de Guðjón Eyvindarson que, encara que va relliscar dins l'àrea, va poder superar el porter amb un xut creuat.
  • 118 Minuto 16 (Gol evento especial córner peinado): Scott Lobo va ser el primer a rematar el llançament de córner, però el seu cop de cap el va desviar el porter amb tan mala fortuna que va anar a parar als peus d'un jugador de Software, Pekka Norta, que va marcar, sense saber com, el 0 - 2.
  • 183 Minuto 36 (Gol por la derecha): Al minut 36, un xut de Santiago Bermúdez des de la dreta va entrar com una exhalació a la porteria: 0 - 3 i el públic s'enfadava.
  • 182 Minuto 42 (Gol por la izquierda): Els visitants van augmentar l'avantatge amb un bon xut al primer pal des de l'esquerra de l'atac. En Patryk Janaczyk, que va ser qui va marcar 0 - 4, va anar corrents a celebrar-ho amb el petit grup d'aficionats que es van desplaçar per seguir l'equip.
  • 182 Minuto 60 (Gol por la izquierda): Huub Akkerdaas va aprofitar un error defensiu al minut 60, i amb un xut creuat escorat a l'esquerra de l'atac va situar el 0 - 5 al marcador per a Software.
  • 183 Minuto 75 (Gol por la derecha): Scott Lobo va augmentar l'avantatge visitant amb una volea meravellosa des de la dreta. El marcador va posar-se 0 - 6 per als visitants.
  • 137 Minuto 79 (Gol evento especial extremo + rematador): Al minut 79 en Alexander Benes va fer una centrada potent que només un especialista en rematar de cap com en Guðjón Eyvindarson podia donar-li la direcció adequada. Així ho va fer i el 0 - 7 va pujar al marcador.
  • 182 Minuto 82 (Gol por la izquierda): Al minut 82, els visitants es van col·locar 0 - 8 per sobre quan Brooks Loesch va aprofitar un servei des de l'esquerra, i va marcar amb una espectacular mitja tisora.
  • 108 Minuto 84 (Gol evento especial imprevisible (general)): El 0 - 9 s'ha de veure repetit: en Patryk Janaczyk de Software va driblar dos defenses, va passar la pilota per sobre el cap del porter i va donar el gol fet a en Santiago Bermúdez, que no va perdonar.

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 33 (Ocasión por el centro): Amb una sola finta, en Santiago Bermúdez va deixar assegut al central local. Per sort, el lateral estava ben col·locat i va arribar a temps per fer-li la cobertura.
  • 282 Minuto 68 (Ocasión por la izquierda): Brooks Loesch, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 68 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Software va quedar sense poder incrementar el seu marcador.
  • 285 Minuto 85 (Ocasión de tiro libre indirecto): La intenció era bona, però l'estratègia de tir lliure indirecte de Software la van endevinar fàcilment els defensors, que havien estat mirant vídeos del seu rival.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 40 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): En Huub Akkerdaas es va endur una targeta groga per evitar que un rival servís una falta ràpidament.