Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 739652498

Liga 739652498 Información oficial sobre el partido 739652498 en Hattrick

17.11.2024 04:15:00

Kyushu Blues Alineación oficial del equipo 'Kyushu Blues' en el partido 7 - 0 Lupus Sapporo 2 Alineación oficial del equipo 'Lupus Sapporo 2' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
Kyushu Blues Alineación oficial del equipo 'Kyushu Blues' en el partido 2 - 0 Lupus Sapporo 2 Alineación oficial del equipo 'Lupus Sapporo 2' en el partido
Tiene una suerte increíble 2.25Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.48Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
95,5 % 0,2 % 4,3 %
 
EJEÓMETRO:
El partido es un EJEA (5)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Kyushu Blues

Goles Goles

  • 123 Minuto 8 (Gol por la derecha): Passats 8 minuts, Sadaharu Usami, per la dreta, va fer una bona finta superant la defensa que havia quedat descompensada i va marcar el gol que suposava el 1 - 0. Kyushu es posava per davant!
  • 132 Minuto 24 (Gol por la izquierda): Kyushu va augmentar la diferència quan Kiichi Matsuda no va desaprofitar una clara ocasió després d'una gran jugada des de l'esquerra, deixant el marcador en un 2 - 0.
  • 131 Minuto 25 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de Kyushu va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Sohichiro Okawa progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 3 - 0.
  • 132 Minuto 30 (Gol por la izquierda): Una jugada per l'esquerra augmentava l'avantatge de Kyushu a 4 - 0. 翔夢 (Shomu) 浪川 (Namikawa) va rematar la jugada quasi sense angle.
  • 133 Minuto 71 (Gol por la derecha): Kyushu va aconseguir el 6 - 0 quan Sohichiro Okawa va insistir per la dreta i després d'aprofitar-se d'uns quants rebots va superar la defensa rival i va marcar amb un xut ras.
  • 133 Minuto 79 (Gol por la derecha): Amb 79 minuts jugats, en Kiichi Matsuda va augmentar l'avantatge de Kyushu a 7 - 0 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.

Lupus Sapporo 2

Goles Goles

  • 109 Minuto 60 (Gol evento especial rival imprevisible (poca defensa)): Els companys d'equip d'en Ko Nanjo se'l miraven incrèduls quan aquest es va entrebancar ridículament, deixant la pilota a la mercè de Kiichi Matsuda que va anotar el 5 - 0 per a Kyushu sense cap impediment.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 23 (Ocasión de tiro libre indirecto): La intenció era bona, però l'estratègia de tir lliure indirecte de Sapporo la van endevinar fàcilment els defensors, que havien estat mirant vídeos del seu rival.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 31 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 31, Hirotsugu Arakida de Sapporo va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.
  • 511 Minuto 66 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Keigo Saigo de Sapporo es va guanyar la targeta groga merescudament.
  • 513 Minuto 75 (2ª Tarjeta amarilla (Honestidad)): En Hirotsugu Arakida es va encarar amb l'àrbitre assistent a un pam del nas, recordant-se'n de la professió de la seva mare per haver xiulat un fora de joc. L'àrbitre va venir corrent des de l'altre punta del camp amb la targeta alçada, que significava la segona per aquest jugador.