Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 739643428

Liga 739643428 Información oficial sobre el partido 739643428 en Hattrick

17.11.2024 04:15:00

kurashiki bommbers 2 Alineación oficial del equipo 'kurashiki bommbers 2' en el partido 4 - 1 hoje Alineación oficial del equipo 'hoje' en el partido
4 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 2
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
2 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
2 / 3 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 2
0 Evento 09xLesiones 0
61 % Posesión 45' 39 %
62 % Posesión 90' 38 %
Normal Táctica Normal
kurashiki bommbers 2 Alineación oficial del equipo 'kurashiki bommbers 2' en el partido 4 - 1 hoje Alineación oficial del equipo 'hoje' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
kurashiki bommbers 2 Alineación oficial del equipo 'kurashiki bommbers 2' en el partido 2 - 0 hoje Alineación oficial del equipo 'hoje' en el partido
Tiene suerte 2.12Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.47Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
95,1 % 0,2 % 4,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

kurashiki bommbers 2

Goles Goles

  • 121 Minuto 5 (Gol por el centro): La defensa central visitant no hauria d'haver tingut problemes per aturar 大地 (Daichi) 山崎 (Yamasaki), que no tenia cap company que l'ajudés en aquell moment; tanmateix el jugador del kurashiki se les va manegar per posar per davant el seu equip: 1 - 0 al minut 5.
  • 131 Minuto 14 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de kurashiki va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en 繁之 (Shigeyuki) 小川 (Ogawa) progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 2 - 0.
  • 132 Minuto 53 (Gol por la izquierda): En Soo-Yong Nang va doblar per banda esquerra al seu company, que li va fer una passada en profunditat i, precedit per un gran control, va marcar amb l'exterior del peu pel pal llarg. El marcador dels locals augmentava: 3 - 1.
  • 132 Minuto 64 (Gol por la izquierda): En Soo-Yong Nang de kurashiki va rebre una pilota d'un canvi d'orientació, i des de la mateixa banda esquerra va fer un centre que es va enverinar i va acabar fent pujar al marcador el 4 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 232 Minuto 90 (Ocasión por la izquierda): Passaven 90 minuts quan una jugada de manual per l'esquerra de l'equip local no va acabar en gol perquè en 繁之 (Shigeyuki) 小川 (Ogawa) va rematar alt.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 15 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, 僚 (Ryo) 田中 (Tanaka) de kurashiki es va guanyar la targeta groga merescudament.

hoje

Goles Goles

  • 151 Minuto 24 (Gol por el centro): hoje van mostrar una bona compenetració quan al minut 24 van reduir diferències a 2 - 1 mitjançant una gran jugada pel centre de l'atac que 大和 (Yamato) 太田 (Ota) va rematar sense oposició al fons de la xarxa.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 23 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del kurashiki. La jugada d'estratègia del hoje per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en 広崇 (Hirotaka) 生島 (Ikushima) va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 9 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): 大和 (Yamato) 太田 (Ota) de hoje va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.
  • 511 Minuto 47 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): En 健太 (Kenta) 田中 (Tanaka) es va endur una targeta groga per evitar que un rival servís una falta ràpidament.