Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 738267715

Liga 738267715 Información oficial sobre el partido 738267715 en Hattrick

28.09.2024 13:25:00

Octuvre 2 Alineación oficial del equipo 'Octuvre 2' en el partido 2 - 0 bvbmarcoreus 2 Alineación oficial del equipo 'bvbmarcoreus 2' en el partido
2 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 2
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
1 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 0 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 1
0 / 3 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
55 % Posesión 45' 45 %
55 % Posesión 90' 45 %
Normal Táctica Normal
Octuvre 2 Alineación oficial del equipo 'Octuvre 2' en el partido 2 - 0 bvbmarcoreus 2 Alineación oficial del equipo 'bvbmarcoreus 2' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Octuvre 2 Alineación oficial del equipo 'Octuvre 2' en el partido 2 - 0 bvbmarcoreus 2 Alineación oficial del equipo 'bvbmarcoreus 2' en el partido
Tiene un resultado normal 1.73Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.44Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
93,6 % 0,2 % 6,2 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Octuvre 2

Goles Goles

  • 121 Minuto 16 (Gol por el centro): Al minut 16 els aficionats van embogir quan en Kolyo Pramatarov va rebre la pilota d’esquena a la porteria, va fer una “cua de vaca” que li va trencar la cintura al central, i va clavar un xut ras i sec impossible d’aturar pel porter. El marcador quedava 1 - 0 a favor de Octuvre.
  • 133 Minuto 32 (Gol por la derecha): Mustafa Ali Akboğa va incrementar l'avantatge de Octuvre amb el 2 - 0 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.

Ocasiones Ocasiones

  • 209 Minuto 21 (Ocasión evento especial rival imprevisible (poca defensa)): Kolyo Pramatarov va crear un gran embolic a la seva zona defensiva però Vladimir Petkov va xutar a fora.
  • 231 Minuto 30 (Ocasión por el centro): Al minut 30, Bogdan Mitakev gairebé va aconseguir sentenciar el partit per a l'equip de casa, després d'anar-se'n de dos defenses, però Angel Karadzhov va estar molt atent i va realitzar una magnífica intervenció, probablement l'aturada del partit!
  • 218 Minuto 83 (Ocasión evento especial córner peinado): En una jugada assajada de córner, en Stoyan Lozanov va deixar passar la pilota entre les cames per tal que en Mustafa Ali Akboğa rematés tot sol, però aquest no estava al seu lloc i la jugada va acabar sense perill.
  • 205 Minuto 88 (Ocasión evento especial imprevisible pase largo (pases)): Una de les habilitats de Kolyo Pramatarov era fer passades de llarga distància. Al minut 88 en va fer una que deixava tot sol davant del porter a en Mustafa Ali Akboğa però la pilota li va passar per sota el peu al voler-la controlar.
  • 230 Minuto 88 (Ocasión de falta): Un xut de falta de l'equip local al minut 88 podia haver acabat en gol, però Angel Karadzhov va estar molt atent i va desviar la pilota per sobre del travesser.

bvbmarcoreus 2

Ocasiones Ocasiones

  • 260 Minuto 27 (Ocasión de falta): El gol de l'empat el va tenir a les seves botes Vladimir Asenov, però el seu tir lliure va sortir molt desviat.
  • 254 Minuto 68 (Ocasión de penalti): Un defensa local va controlar la pilota amb el pit dins de l'àrea, però l'àrbitre assistent va assenyalar penal. En Vladimir Asenov no va estar encertat i els visitants van perdre una bona oportunitat per acostar-se al marcador.