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Partido 737801336

Liga 737801336 Información oficial sobre el partido 737801336 en Hattrick

23.11.2024 10:00:00

FOTBAL CLUB STEAUA BUCURESTI 1947 Alineación oficial del equipo 'FOTBAL CLUB STEAUA BUCURESTI 1947' en el partido 0 - 5 INTELL Alineación oficial del equipo 'INTELL' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
FOTBAL CLUB STEAUA BUCURESTI 1947 Alineación oficial del equipo 'FOTBAL CLUB STEAUA BUCURESTI 1947' en el partido 0 - 2 INTELL Alineación oficial del equipo 'INTELL' en el partido
Tiene un resultado normal 0.26Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 2.06Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
1,5 % 0,1 % 98,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
FOTBAL CLUB STEAUA BUCURESTI 1947 L Contraataques Nivel de táctica: 20Nivel de táctica: 20 198 18.818.8: insuficiente (alto) 1515: débil (alto) 47.247.2: magnífico (alto) 4.74.7: horrible (muy bajo) 0 5
4242: brillante (bajo) 5555: sobrenatural (alto) 4242: brillante (bajo) 44: desastroso (muy alto) 55: horrible (muy bajo) 55: horrible (muy bajo)
INTELL V Contraataques Nivel de táctica: 18Nivel de táctica: 18 352 34.934.9: formidable (alto) 2121: aceptable (muy bajo) 58.358.3: titánico (bajo) 38.838.8: destacado (alto) 0 5
5555: sobrenatural (alto) 6464: extraterrestre (muy alto) 5454: sobrenatural (bajo) 3737: destacado (muy bajo) 4040: destacado (muy alto) 3939: destacado (alto)
 
Diferencia "local - visitante" (*) -154 -16.1 -6 -11.1 -34.1 -5
-13 -9 -12 -33 -35 -34

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

FOTBAL CLUB STEAUA BUCURESTI 1947

Ocasiones Ocasiones

  • 243 Minuto 26 (Ocasión de contra por la derecha): Valentin Hriţcu va trobar-se sol a la banda dreta després d'un contraatac de FCSB que va agafar els rivals per sorpresa. Va encarar la porteria i va deixar anar un fort xut, però el porter va tapar bé el primer pal i va desviar la pilota.
  • 219 Minuto 74 (Ocasión evento especial córner rematado por cabeceador): Laurenţiu Alexandru va fer una gran rematada de cap després d'un llançament de córner d'en Raul Văduvescu, però l'estirada del porter va evitar el gol.

INTELL

Goles Goles

  • 143 Minuto 8 (Gol de contra por la derecha): Els contraatacs de INTELL eren letals. En un d'aquests contraatacs, al minut 8, Luukas Leesi va rebre una passada llarga des de la dreta i va marcar el 0 - 1.
  • 118 Minuto 60 (Gol evento especial córner peinado): INTELL va aconseguir el 0 - 2 gràcies a una jugada assajada de córner en què Govind Gaytonde, després de rebre una passada en curt, va centrar cap a en Evgeniy Zhivanov que, gairebé sol, va enviar la pilota entre els tres pals.
  • 183 Minuto 79 (Gol por la derecha): Al minut 79, INTELL va augmentar el seu avantatge a 0 - 3, després d'una confusió a l'àrea local. L'autor del gol va ser Luukas Leesi, amb un xut sec des de la dreta.
  • 182 Minuto 80 (Gol por la izquierda): Els visitants van augmentar l'avantatge amb un bon xut al primer pal des de l'esquerra de l'atac. En Efthimis Drakakis, que va ser qui va marcar 0 - 4, va anar corrents a celebrar-ho amb el petit grup d'aficionats que es van desplaçar per seguir l'equip.
  • 181 Minuto 87 (Gol por el centro): Kaba Assoumou de INTELL va rebre una passada dins l'àrea local, i va rematar per sota les cames del porter rival, posant el marcador a 0 - 5 al minut 87. Tot seguit, va córrer cap a la banda i va propinar gestos amb els braços a la grada local, que va respondre amb una pluja d'objectes al camp. A l'estadi, la megafonia demanava educació i el públic xiulava, tot exaltat!

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 25 (Ocasión por el centro): Al minut 25 de partit, Kaba Assoumou va estar a punt de fer pujar un gol més al marcador quan va xutar just des de fora l'àrea, però la pilota va sortir pel damunt del travesser.
  • 283 Minuto 88 (Ocasión por la derecha): INTELL quasi va aconseguir augmentar el seu avantatge al marcador quan Mihnea Chişbora va entrar des de la dreta, però el seu xut va sortir fregant el pal.