Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 737293667

Amistoso (Int., RC) 737293667 Información oficial sobre el partido 737293667 en Hattrick

08.09.2024 08:15:00

Liverpool Maldive Alineación oficial del equipo 'Liverpool Maldive' en el partido 0 - 4 Asante Kotoko FC Alineación oficial del equipo 'Asante Kotoko FC' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Titánico (15))
Liverpool Maldive Alineación oficial del equipo 'Liverpool Maldive' en el partido 1 - 6 Asante Kotoko FC Alineación oficial del equipo 'Asante Kotoko FC' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 0.61Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 5.51Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
1,2 % 0,1 % 98,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Liverpool Maldive

Ocasiones Ocasiones

  • 212 Minuto 32 (Ocasión por la izquierda): Nazim Shifaau va estar a punt d'empatar per a Liverpool quan va afusellar al porter des de l'esquerra, però Eric Marpert va desviar la pilota a l'últim instant.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 10 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Ilyas Azhar de Liverpool es va guanyar la targeta groga merescudament.

Asante Kotoko FC

Goles Goles

  • 171 Minuto 4 (Gol por el centro): La defensa local va aconseguir aturar l'atac dels visitants, però el refús va anar a parar a en Torsten Masser que va driblar fàcilment al porter i tranquil·lament va xutar per fer pujar el 0 - 1 per a Asante.
  • 182 Minuto 67 (Gol por la izquierda): Una bona jugada col·lectiva per l'esquerra al minut 67 de partit va donar a Asante l'avantatge per 0 - 2. Marcel Achternkaten en va ser l'anotador.
  • 184 Minuto 71 (Gol de penalti): Passaven 71 minuts quan l'àrbitre va xiular un penal en contra de l'equip local. En Frank-Ulrich Honold va ser l'anotador i per celebrar-ho va arremangar-se la màniga i va ensenyar un tatuatge on s'hi podia llegir "Visca el pa, visca el vi, visca la mare que em va parir!".
  • 183 Minuto 72 (Gol por la derecha): Sezer Hazmi va augmentar l'avantatge visitant amb una volea meravellosa des de la dreta. El marcador va posar-se 0 - 4 per als visitants.

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 22 (Ocasión por el centro): Dieter Griessmann quasi va augmentar l'avantatge de l'equip visitant quan va llançar un fort xut per damunt de Loai Abou Greisha, però la pilota va topar amb el travesser.
  • 281 Minuto 27 (Ocasión por el centro): L'equip visitant va estar a punt d'incrementar el seu marcador per mitjà de Thomas Kroener després de 27 minuts, amb un xut molt ben col·locat, però finalment el porter Loai Abou Greisha va poder desviar-lo a córner.
  • 216 Minuto 34 (Ocasión evento especial rápido + pase): Enrique Barrios va marxar per velocitat al minut 34 i va fer una passada de la mort a Sezer Hazmi, però aquest va fallar.
  • 281 Minuto 35 (Ocasión por el centro): Amb una sola finta, en Frank-Ulrich Honold va deixar assegut al central local. Per sort, el lateral estava ben col·locat i va arribar a temps per fer-li la cobertura.
  • 282 Minuto 47 (Ocasión por la izquierda): Després d'una passada des de la banda esquerra, Danny Ellermann es va quedar sol davant del porter, al minut 47. Realment hauria d'haver marcat, però el porter va ser més ràpid que ell i li va prendre la pilota.
  • 282 Minuto 89 (Ocasión por la izquierda): Torsten Masser, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 89 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Asante va quedar sense poder incrementar el seu marcador.