Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Actualizaciones en curso. 2 procesos en marcha (más detalles)

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 735904601

Copa 735904601 Información oficial sobre el partido 735904601 en Hattrick

05.06.2024 19:15:00

Raketdansarna BK Alineación oficial del equipo 'Raketdansarna BK' en el partido 3 - 0 FB Slynmaskin Alineación oficial del equipo 'FB Slynmaskin' en el partido
3 / 8 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
1 / 5 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
60 % Posesión 45' 40 %
59 % Posesión 90' 41 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13 Táctica Normal
Raketdansarna BK Alineación oficial del equipo 'Raketdansarna BK' en el partido 3 - 0 FB Slynmaskin Alineación oficial del equipo 'FB Slynmaskin' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
Raketdansarna BK Alineación oficial del equipo 'Raketdansarna BK' en el partido 3 - 0 FB Slynmaskin Alineación oficial del equipo 'FB Slynmaskin' en el partido
Tiene un resultado normal 3.32Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.19Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,6 % 0,1 % 0,3 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Raketdansarna BK

Goles Goles

  • 108 Minuto 6 (Gol evento especial imprevisible (general)): Yngve Pettersson de Raketdansarna va estar a l'alçada de la seva reputació de trobar maneres inesperades d'introduir la pilota al fons de la xarxa, quan es va inventar una passada cap al seu company Henrik Berner que va completar la jugada que feia pujar el 1 - 0 al marcador.
  • 133 Minuto 14 (Gol por la derecha): Raketdansarna va aconseguir el 2 - 0 quan Bengt-Ola Jonsson va insistir per la dreta i després d'aprofitar-se d'uns quants rebots va superar la defensa rival i va marcar amb un xut ras.
  • 132 Minuto 19 (Gol por la izquierda): En Jonny Uddstedt va doblar per banda esquerra al seu company, que li va fer una passada en profunditat i, precedit per un gran control, va marcar amb l'exterior del peu pel pal llarg. El marcador dels locals augmentava: 3 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 230 Minuto 12 (Ocasión de falta): En Malik El Fouly es disposava a llançar una falta perillosa per l'equip local. El públic l'aplaudia, primer lentament i a poc a poc augmentant el ritme, abans del llançament; i el xiulava just després per haver xutat tan desviat.
  • 232 Minuto 23 (Ocasión por la izquierda): Corria el minut 23 quan Yngve Pettersson de Raketdansarna gairebé va resoldre el partit amb un fort xut des del pic esquerre de l'àrea, que va acabar sortint fora per poc.
  • 232 Minuto 55 (Ocasión por la izquierda): Passaven 55 minuts quan una jugada de manual per l'esquerra de l'equip local no va acabar en gol perquè en David Christiansson va rematar alt.
  • 232 Minuto 66 (Ocasión por la izquierda): Una fantàstica aturada de Hadar Alexandersson al minut 66 va evitar que els locals ampliessin l'avantatge quan David Christiansson va fer un impressionant xut des de l'esquerra de la frontal de l'àrea gran.
  • 232 Minuto 68 (Ocasión por la izquierda): Al minut 68, Bengt-Ola Jonsson gairebé va marcar per a Raketdansarna des de l'esquerra, però el seu xut va sortir fregant el pal dret i va acabar impactant espectacularment al cap d'un recollidor de pilotes.

FB Slynmaskin