Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Dragon Fly (1585498) - 15 de Febrero (992446) » 732641604: T76/J6/V

Liga 732641604 Información oficial sobre el partido 732641604 en Hattrick

06.07.2024 14:00:00
Liga: Temporada 76 / Jornada 6 / V.137 (5650)

Dragon Fly Alineación oficial del equipo 'Dragon Fly' en el partido 10 - 0 15 de Febrero Alineación oficial del equipo '15 de Febrero' en el partido
Egon Szelągiewicz (8') 1 - 0
Anders Fjelskär (23') 2 - 0
Anders Fjelskär (25') 3 - 0
Anders Fjelskär (33') 4 - 0
Anders Fjelskär (37') 5 - 0
Cesário Inácio (49') 6 - 0
Marc-Antoine Royère (61') 7 - 0
Leonardo Beccarelli (64') 8 - 0
Johan Karlsen (65') 9 - 0
Añaterve Fitado (77') 10 - 0
Dragon Fly Alineación oficial del equipo 'Dragon Fly' en el partido 10 - 0 15 de Febrero Alineación oficial del equipo '15 de Febrero' en el partido
10 / 11 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
3 / 3 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
2 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
4 / 5 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
85 % Posesión 45' 15 %
86 % Posesión 90' 14 %
Normal Táctica Normal
Dragon Fly Alineación oficial del equipo 'Dragon Fly' en el partido 10 - 0 15 de Febrero Alineación oficial del equipo '15 de Febrero' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Bueno (7))
Dragon Fly Alineación oficial del equipo 'Dragon Fly' en el partido 9 - 0 15 de Febrero Alineación oficial del equipo '15 de Febrero' en el partido
Tiene un poco de suerte 9.26Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.00Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Dragon Fly

Goles Goles

  • 121 Minuto 8 (Gol por el centro): Egon Szelągiewicz va donar a Dragon un avantatge de 1 - 0, quan va rebre una passada des del mig camp, la va controlar dins l'àrea i va col·locar la pilota suaument al pal dret del porter.
  • 131 Minuto 23 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Anders Fjelskär va aprofitar per marcar el 2 - 0 a plaer.
  • 118 Minuto 25 (Gol evento especial córner peinado): Jan Jansta va ser el primer a rematar el llançament de córner, però el seu cop de cap el va desviar el porter amb tan mala fortuna que va anar a parar als peus d'un jugador de Dragon, Anders Fjelskär, que va marcar, sense saber com, el 3 - 0.
  • 132 Minuto 33 (Gol por la izquierda): Dragon va augmentar la diferència quan Anders Fjelskär no va desaprofitar una clara ocasió després d'una gran jugada des de l'esquerra, deixant el marcador en un 4 - 0.
  • 133 Minuto 37 (Gol por la derecha): Dragon va aconseguir el 5 - 0 quan Anders Fjelskär va insistir per la dreta i després d'aprofitar-se d'uns quants rebots va superar la defensa rival i va marcar amb un xut ras.
  • 131 Minuto 49 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de Dragon va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Cesário Inácio progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 6 - 0.
  • 133 Minuto 61 (Gol por la derecha): Amb 61 minuts jugats, en Marc-Antoine Royère va augmentar l'avantatge de Dragon a 7 - 0 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.
  • 133 Minuto 64 (Gol por la derecha): El 8 - 0 va pujar al marcador quan Dragon va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de Leonardo Beccarelli des de dins de l'àrea.
  • 132 Minuto 65 (Gol por la izquierda): Una jugada per l'esquerra augmentava l'avantatge de Dragon a 9 - 0. Johan Karlsen va rematar la jugada quasi sense angle.
  • 133 Minuto 77 (Gol por la derecha): Dragon va trobar una esquerda a la defensa rival quan en Añaterve Fitado va poder fer el 10 - 0 conduint tot sol per l'atac dret, per causa d'una errada amb el marcatge que el va deixar sol.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 26 (Ocasión por la derecha): En Ingolf Stoudmann es va escapolir de l'escomesa d'un rival marxant per la dreta de l'atac. Va encarar la porteria i va xutar a mitja altura, però la seva rematada la va desviar el porter rival a córner.

15 de Febrero