Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 732446050

Liga 732446050 Información oficial sobre el partido 732446050 en Hattrick

13.07.2024 12:20:00

Real Jepun Alineación oficial del equipo 'Real Jepun' en el partido 3 - 2 Maremmana FC Alineación oficial del equipo 'Maremmana FC' en el partido
3 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 4
1 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
2 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
0 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 3
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
52 % Posesión 45' 48 %
52 % Posesión 90' 48 %
Normal Táctica Normal
Real Jepun Alineación oficial del equipo 'Real Jepun' en el partido 3 - 2 Maremmana FC Alineación oficial del equipo 'Maremmana FC' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
Real Jepun Alineación oficial del equipo 'Real Jepun' en el partido 3 - 1 Maremmana FC Alineación oficial del equipo 'Maremmana FC' en el partido
Tiene un resultado normal 2.66Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.73Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
92,7 % 0,3 % 7,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Real Jepun

Goles Goles

  • 122 Minuto 2 (Gol por la izquierda): Jepun, atacant per l'esquerra al minut 2, va aprofitar el magnífic llançament de Gioele Andreoni per agafar avantatge al marcador: 1 - 0.
  • 112 Minuto 67 (Gol por la izquierda): El públic va saltar d'alegria quan Gioele Andreoni va enviar l'esfèrica al fons de la porteria amb una gran rematada després d'una centrada des de l'esquerra, aconseguint així el 2 - 2 al minut 67.
  • 121 Minuto 80 (Gol por el centro): La defensa central visitant no hauria d'haver tingut problemes per aturar Ottorino Santoliquido, que no tenia cap company que l'ajudés en aquell moment; tanmateix el jugador del Jepun se les va manegar per posar per davant el seu equip: 3 - 2 al minut 80.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 80 (Ocasión por la derecha): El jugador local Gioele Andreoni per poc que no incrementa el marcador al minut 80. El seu xut des de la dreta anava dirigit al primer pal de la porteria visitant, però Stefano Deponti va aconseguir desviar-lo amb la punta dels dits.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 72 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Onofrio Panini de Jepun es va guanyar la targeta groga merescudament.

Maremmana FC

Goles Goles

  • 163 Minuto 23 (Gol por la derecha): L'equip visitant va aconseguir l'empat a 1 al minut 23 amb una bonica jugada col·lectiva que va permetre a Salvatore Indelicato marcar un xut creuat des de la dreta.
  • 171 Minuto 58 (Gol por el centro): La defensa local va aconseguir aturar l'atac dels visitants, però el refús va anar a parar a en Giulio Cacace que va driblar fàcilment al porter i tranquil·lament va xutar per fer pujar el 1 - 2 per a Maremmana.

Ocasiones Ocasiones

  • 263 Minuto 13 (Ocasión por la derecha): En Giulio Cacace va encarar al porter al 13, però providencialment la banda esquerra de la defensa va arribar a temps per allunyar el perill.
  • 273 Minuto 73 (Ocasión por la derecha): Els visitants quasi marquen el gol que hagués suposat agafar avantatge al minut 73, quan en Giacinto Malisan va avançar per la dreta davant la mirada passiva dels rivals propers. La jugada va acabar amb un centre massa fort que ningú va poder rematar.