Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 731737820

Copa 731737820 Información oficial sobre el partido 731737820 en Hattrick

29.05.2024 10:30:00

08/15-Verlegenheitstruppe Alineación oficial del equipo '08/15-Verlegenheitstruppe' en el partido 0 - 9 Team Matrix Alineación oficial del equipo 'Team Matrix' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Formidable (9))
08/15-Verlegenheitstruppe Alineación oficial del equipo '08/15-Verlegenheitstruppe' en el partido 0 - 9 Team Matrix Alineación oficial del equipo 'Team Matrix' en el partido
Tiene un resultado normal 0.00Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 8.55Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 100,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

08/15-Verlegenheitstruppe

Team Matrix

Goles Goles

  • 173 Minuto 2 (Gol por la derecha): Molts conceptes tàctics ofensius es van veure en el gol que posava per davant als visitants: Una creació d'espai lliure a la banda passiva de l'atac produït per un desmarcatge de ruptura i un canvi d'orientació. Gràcies a això, el desajust a l'esquerra de la defensa va ser monumental i en Sacha Kämpfen va poder marcar tot sol el 0 - 1.
  • 181 Minuto 8 (Gol por el centro): Al minut 8, després d'una combinació de passades a la frontal de l'àrea, Marco Pirolo va augmentar l'avantatge de Matrix a 0 - 2 amb un xut ras arran de pal.
  • 181 Minuto 9 (Gol por el centro): Al minut 9, Ambrosi Kesper va augmentar l'avantatge de Matrix a 0 - 3 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.
  • 118 Minuto 17 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 17, Marco Pirolo va pentinar un córner cap al segon pal que Immanuel Geering va rematar a gol completament sol, marcant així el 0 - 4.
  • 180 Minuto 26 (Gol de falta): Al minut 26, una falta xutada per Enrico Tissot va provocar un magnífic "pal-cara-i-gol" d'un defensa (la pilota va tocar al pal, a la cara d'un defensor i va entrar a la porteria), la qual cosa va suposar el 0 - 5 per a Matrix. De totes maneres, l'àrbitre va adjudicar el gol al xutador.
  • 181 Minuto 58 (Gol por el centro): Un seguit de passades al primer toc davant de l'àrea rival va donar a en Enrico Tissot de Matrix l'oportunitat d'incrementar l'avantatge al marcador, i el jugador no va desaprofitar l'ocasió. El marcador mostrava un 0 - 6 al minut 58 de partit.
  • 181 Minuto 59 (Gol por el centro): Sacha Kämpfen va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 59, i va fer pujar el 0 - 7 per a Matrix.
  • 183 Minuto 89 (Gol por la derecha): Al minut 89, Matrix va augmentar el seu avantatge a 0 - 8, després d'una confusió a l'àrea local. L'autor del gol va ser Ambrosi Kesper, amb un xut sec des de la dreta.
  • 182 Minuto 89 (Gol por la izquierda): Els visitants van augmentar l'avantatge amb un bon xut al primer pal des de l'esquerra de l'atac. En Ken Eisenmenger, que va ser qui va marcar 0 - 9, va anar corrents a celebrar-ho amb el petit grup d'aficionats que es van desplaçar per seguir l'equip.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 27 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Verlegenheit. La jugada d'estratègia del Matrix per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Ambrosi Kesper va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.
  • 282 Minuto 69 (Ocasión por la izquierda): Al minut 69 Luc Perrier va aconseguir desviar amb la punta dels dits el xut des de la banda esquerra de Ken Eisenmenger, i va impedir que l'equip visitant augmentés el seu avantatge al marcador.