Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 731647738

Amistoso (Int.) 731647738 Información oficial sobre el partido 731647738 en Hattrick

26.05.2024 23:55:00

Barra F. C. Alineación oficial del equipo 'Barra F. C.' en el partido 3 - 6 Atlético Palomares Alineación oficial del equipo 'Atlético Palomares' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Titánico (15))
Barra F. C. Alineación oficial del equipo 'Barra F. C.' en el partido 1 - 6 Atlético Palomares Alineación oficial del equipo 'Atlético Palomares' en el partido
Tiene suerte 0.71Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 5.68Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
1,5 % 0,1 % 98,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
Barra F. C. L Atacar por bandas Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13 172 18.818.8: insuficiente (alto) 1818: insuficiente (bajo) 20.420.4: insuficiente (muy alto) 19.019.0: insuficiente (alto) 3 6
1717: insuficiente (muy bajo) 2424: aceptable (muy alto) 1919: insuficiente (alto) 2121: aceptable (muy bajo) 1616: débil (muy alto) 2121: aceptable (muy bajo)
Atlético Palomares V Normal 287 29.129.1: excelente (muy bajo) 2121: aceptable (muy bajo) 48.148.1: magnífico (muy alto) 27.627.6: bueno (muy alto) 3 6
4242: brillante (bajo) 4949: clase mundial (muy bajo) 5353: sobrenatural (muy bajo) 1717: insuficiente (muy bajo) 3636: formidable (muy alto) 2727: bueno (alto)
 
Diferencia "local - visitante" (*) -115 -10.2 -3 -27.7 -8.6 -3
-25 -25 -34 4 -20 -6

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

Barra F. C.

Goles Goles

  • 119 Minuto 15 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): En Carlos Andrés Ravelo sabia perfectament el que es feia quan, en treure el córner, va anar a buscar el cap d'en José Orechio que, efectivament, va fer pujar el 1 - 1!
  • 110 Minuto 28 (Gol de falta): Carlos Andrés Ravelo va aconseguir l'empat per a Barra mitjançant un sublim llançament de falta que va netejar les teranyines de l'escaire esquerre. El públic va celebrar el golàs fent l'ona i ballant-li els nanos: 2 - 2.
  • 106 Minuto 31 (Gol evento especial imprevisible intercepta (anotación)): Després de 31 minuts, Irving Prince va interceptar una passada que anava dirigida al porter rival i sense tocar la pilota i amb un parell de fintes va marejar al porter, i va acabar marcant amb un magnífic cop de taló, posant el resultat a 3 - 3.

Ocasiones Ocasiones

  • 243 Minuto 56 (Ocasión de contra por la derecha): José Orechio va trobar-se sol a la banda dreta després d'un contraatac de Barra que va agafar els rivals per sorpresa. Va encarar la porteria i va deixar anar un fort xut, però el porter va tapar bé el primer pal i va desviar la pilota.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 88 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Al minut 88, Pepijn Van Volcem de Barra va caure espectacularment pels voltants de l'àrea. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador s'havia llançat a la piscina descaradament.

Atlético Palomares

Goles Goles

  • 173 Minuto 3 (Gol por la derecha): Al minut 3 els visitants, aprofitant les facilitats defensives per la banda dreta, van aconseguir el 0 - 1, gràcies a una bona internada de Islam Batouli que, encara que va relliscar dins l'àrea, va poder superar el porter amb un xut creuat.
  • 173 Minuto 27 (Gol por la derecha): El jugador de Palomares Paco Sastrón va aconseguir el 1 - 2 per als visitants al minut 27 amb un gran xut des de la banda dreta.
  • 171 Minuto 29 (Gol por el centro): Amb 29 minuts jugats, Alex Johnson de Palomares va penetrar pel mig i, amb molta calma, va posar els visitants per sobre en el marcador amb un 2 - 3.
  • 171 Minuto 35 (Gol por el centro): L'entrenador visitant es va alegrar molt quan el seu equip es va posar per davant del marcador al minut 35, gràcies a una jugada treballada a l'entrenament en què Uula Myyrä es va quedar sol al centre de l'atac. El marcador era de 3 - 4.
  • 184 Minuto 83 (Gol de penalti): Al minut 83 de partit, l'àrbitre va xiular un penal molt dubtós a favor de Palomares, fet que va motivar una allau de protestes dels jugadors de l'equip de casa. Finalment el penal es va xutar i Gabriel Conta va aconseguir augmentar l'avantatge dels visitants a 3 - 5.
  • 181 Minuto 89 (Gol por el centro): Islam Batouli va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 89, i va fer pujar el 3 - 6 per a Palomares.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 55 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Barra. La jugada d'estratègia del Palomares per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Uula Myyrä va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.