Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 728181533

Liga 728181533 Información oficial sobre el partido 728181533 en Hattrick

24.03.2024 04:15:00

mojojo Alineación oficial del equipo 'mojojo' en el partido 4 - 0 Saitama Samurai Alineación oficial del equipo 'Saitama Samurai' en el partido
4 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
2 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 140Goles de contra+de falta/Evento 240Ocasiones de contra+de falta 0 / 0
1 / 3 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 3
0 Evento 09xLesiones 0
61 % Posesión 45' 39 %
59 % Posesión 90' 41 %
Normal Táctica Normal
mojojo Alineación oficial del equipo 'mojojo' en el partido 4 - 0 Saitama Samurai Alineación oficial del equipo 'Saitama Samurai' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
mojojo Alineación oficial del equipo 'mojojo' en el partido 3 - 0 Saitama Samurai Alineación oficial del equipo 'Saitama Samurai' en el partido
Tiene un poco de suerte 3.39Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.14Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,8 % 0,0 % 0,2 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

mojojo

Goles Goles

  • 123 Minuto 33 (Gol por la derecha): Corria el minut 33 quan els locals van prendre avantatge mitjançant un gol de Adnan Odhan, que va posar el 1 - 0 al marcador després d'una jugada d'equip per la banda dreta.
  • 133 Minuto 66 (Gol por la derecha): mo^jojojo va trobar una esquerda a la defensa rival quan en Sabino Bianchi Carnevale va poder fer el 2 - 0 conduint tot sol per l'atac dret, per causa d'una errada amb el marcatge que el va deixar sol.
  • 140 Minuto 83 (Gol de contra de falta): El contraatac de mo^jojojo va resultar en una falta a la frontal de l'àrea, que Konstanty Daszewski va xutar amb una magnífica rosca per marcar el 3 - 0!
  • 139 Minuto 89 (Gol evento especial técnico vs. cabeceador): El jugador de mo^jojojo Czesław Onyszkiewicz va fer ús de la magnífica tècnica i amb una sèrie de bicicletes, driblings i túnels va escapar-se dels jugadors de l'equip contrari que se li van posar al pas. 健志郎 (Kenshiro) 高野 (Takano) va intentar prendre-li la pilota a l'últim moment, però no va poder evitar el gol que posava el 4 - 0 al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 207 Minuto 26 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): En Marco Bergna va provar sort des de 30 metres però el porter va desviar la pilota a córner.
  • 285 Minuto 32 (Ocasión de tiro libre indirecto): La intenció era bona, però l'estratègia de tir lliure indirecte de mo^jojojo la van endevinar fàcilment els defensors, que havien estat mirant vídeos del seu rival.
  • 207 Minuto 86 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): Un xut increïble de Adnan Odhan de mo^jojojo no va ser gol per ben poc.

Saitama Samurai

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 59 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en 裕貴 (Yuki) 松本 (Matsumoto) de Saitama amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.
  • 510 Minuto 87 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a 翔太 (Shota) 三室 (Mimuro) de Saitama la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.
  • 513 Minuto 89 (2ª Tarjeta amarilla (Honestidad)): En 裕貴 (Yuki) 松本 (Matsumoto) es va encarar amb l'àrbitre assistent a un pam del nas, recordant-se'n de la professió de la seva mare per haver xiulat un fora de joc. L'àrbitre va venir corrent des de l'altre punta del camp amb la targeta alçada, que significava la segona per aquest jugador.