Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 726548800

Liga 726548800 Información oficial sobre el partido 726548800 en Hattrick

17.02.2024 12:00:00

A.S. SABOTINO Alineación oficial del equipo 'A.S. SABOTINO' en el partido 1 - 1 Doraemon F.C. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
A.S. SABOTINO Alineación oficial del equipo 'A.S. SABOTINO' en el partido 0 - 1 Doraemon F.C. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.' en el partido
Tiene un poco de suerte 0.32Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.98Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
9,5 % 0,5 % 90,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

A.S. SABOTINO

Goles Goles

  • 124 Minuto 34 (Gol de penalti): Tot i les protestes dels visitants, al minut 34 l'àrbitre va xiular un penal transformat per Márió Szathmári. Amb aquest gol l'equip local s'avançava al marcador, que reflectia un 1 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 235 Minuto 10 (Ocasión evento especial experiencia intercepción pase): L'àmplia experiència de Márió Szathmári es va fer notar quan va aprofitar un error defensiu al minut 10, però el porter va aturar el seu xut.
  • 287 Minuto 69 (Ocasión tiro lejano): Una bona combinació del SABOTINO va deixar en bona posició a en Heribert Blocker per assajar un xut llunyà a porteria. Malauradament no va colpejar la pilota amb prou violència i aquesta va arribar botant suaument a les mans del porter.

Doraemon F.C.

Goles Goles

  • 137 Minuto 63 (Gol evento especial extremo + rematador): Al minut 63 en Maurizio Scarci va fer una centrada potent que només un especialista en rematar de cap com en Pietro Luca Liaci podia donar-li la direcció adequada. Així ho va fer i el 1 - 1 va pujar al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 270 Minuto 17 (Ocasión de falta): En Matteo Itta va xutar una falta al centre de la porteria amb molta potència, al minut 17. El porter va reaccionar com va poder i per desviar la pilota va utilitzar el colze a l'estil "Zamorana".
  • 242 Minuto 37 (Ocasión de contra por la izquierda): El Doraemon va tenir una gran oportunitat de marcar gràcies a un contraatac per l'esquerra al minut 37, però en Ferdinando Tavernelli va xutar massa creuat i la pilota va acabar a fora de banda.
  • 285 Minuto 61 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del SABOTINO. La jugada d'estratègia del Doraemon per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Pietro Luca Liaci va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 41 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): En Walter Scudiero es va endur una targeta groga per evitar que un rival servís una falta ràpidament.