Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 725845125

Amistoso (Int.) 725845125 Información oficial sobre el partido 725845125 en Hattrick

04.02.2024 16:30:00

AnkhMorpork X1 Alineación oficial del equipo 'AnkhMorpork X1' en el partido 4 - 0 Südland-Arminen Alineación oficial del equipo 'Südland-Arminen' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
AnkhMorpork X1 Alineación oficial del equipo 'AnkhMorpork X1' en el partido 4 - 0 Südland-Arminen Alineación oficial del equipo 'Südland-Arminen' en el partido
Tiene un resultado normal 3.91Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.00Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

AnkhMorpork X1

Goles Goles

  • 185 Minuto 4 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Burke Bolger, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 1 - 0 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.
  • 131 Minuto 57 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de AnkhMorpork va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Alessandro Dorsman progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 2 - 0.
  • 115 Minuto 77 (Gol evento especial delantero/extremo rápido): Tot i conduir la pilota, Doungchalerm Somchit era molt més ràpid que el defensa Danckleff Hirschmann. Al minut 77, el jugador de AnkhMorpork va deixar enrere el seu marcador i va anotar el 3 - 0.
  • 131 Minuto 82 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que András Dérfai va aprofitar per marcar el 4 - 0 a plaer.

Ocasiones Ocasiones

  • 221 Minuto 2 (Ocasión por el centro): La jugada pel mig de Nedjeljko Gračan va estar a punt d'acabar en gol al minut 2, però el porter visitant Bert Knotek va llançar-se als peus del davanter, en el que molts van pensar que era un penal com una casa de pagès.
  • 223 Minuto 3 (Ocasión por la derecha): Al minut 3, Buster Delaney arrencà un sonor "Uiiiiii" de la seva afició, quan va estar a punt d'avançar l'equip local amb un xut des de la dreta molt precís que es va estavellar a l'escaire dret de la porteria visitant.
  • 231 Minuto 8 (Ocasión por el centro): En András Dérfai, entrant des de la segona línia pel centre de la defensa va estar a punt de marcar, però la pilota va sortir llepant el pal.
  • 232 Minuto 23 (Ocasión por la izquierda): Al minut 23, András Dérfai gairebé va marcar per a AnkhMorpork des de l'esquerra, però el seu xut va sortir fregant el pal dret i va acabar impactant espectacularment al cap d'un recollidor de pilotes.
  • 232 Minuto 53 (Ocasión por la izquierda): Passaven 53 minuts quan una jugada de manual per l'esquerra de l'equip local no va acabar en gol perquè en Buster Delaney va rematar alt.
  • 231 Minuto 85 (Ocasión por el centro): Al minut 85, Simeão Bastos Silva gairebé va aconseguir sentenciar el partit per a l'equip de casa, després d'anar-se'n de dos defenses, però Bert Knotek va estar molt atent i va realitzar una magnífica intervenció, probablement l'aturada del partit!

Südland-Arminen

Ocasiones Ocasiones

  • 286 Minuto 9 (Ocasión de tiro libre indirecto de contra): Per tal d'evitar un contraatac perillós, l'encarregat del material va sortir corrents des de la banqueta i va enviar la pilota a la graderia. L'àrbitre, tal com marca el reglament, el va expulsar i va assenyalar tir lliure indirecte. En Stefan Wilschdorf va demostrar no saber-se el reglament, ja que va marcar fent un xut directe. L'àrbitre, que tenia la mà alçada marcant tir lliure indirecte, va anular el gol.