Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 724559983

Copa 724559983 Información oficial sobre el partido 724559983 en Hattrick

07.11.2023 23:30:00

Kurmy Toys Alineación oficial del equipo 'Kurmy Toys' en el partido 5 - 2 FC Crushed Glassknee Gambit Alineación oficial del equipo 'FC Crushed Glassknee Gambit' en el partido
5 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 2
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
2 / 3 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 / 1 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
49 % Posesión 45' 51 %
52 % Posesión 90' 48 %
Jugar creativamente Táctica Contraataques Nivel de táctica: 14Nivel de táctica: 14
Kurmy Toys Alineación oficial del equipo 'Kurmy Toys' en el partido 5 - 2 FC Crushed Glassknee Gambit Alineación oficial del equipo 'FC Crushed Glassknee Gambit' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Kurmy Toys Alineación oficial del equipo 'Kurmy Toys' en el partido 1 - 1 FC Crushed Glassknee Gambit Alineación oficial del equipo 'FC Crushed Glassknee Gambit' en el partido
Tiene mucha potra 1.17Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.73Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
62,3 % 13,3 % 24,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Kurmy Toys

Goles Goles

  • 122 Minuto 28 (Gol por la izquierda): Al minut 28 l'equip local va aprofitar un espai per l'esquerra i va marcar el 1 - 0. L'autor del gol per a Kurmy va ser Rodrigo Paipilla.
  • 132 Minuto 29 (Gol por la izquierda): Una jugada per l'esquerra augmentava l'avantatge de Kurmy a 2 - 0. Rodrigo Paipilla va rematar la jugada quasi sense angle.
  • 134 Minuto 74 (Gol de penalti): Kurmy va obtenir un penal al minut 74, que va llançar a la perfecció Carlo Messuti. 3 - 0 a favor dels locals.
  • 115 Minuto 80 (Gol evento especial delantero/extremo rápido): Després de 80 minuts, Jannes Nürnberger va superar per velocitat Richard Záturecký per posar el 4 - 0 al marcador.
  • 185 Minuto 87 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Jannes Nürnberger, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 5 - 2 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.

Ocasiones Ocasiones

  • 232 Minuto 82 (Ocasión por la izquierda): Corria el minut 82 quan Bader Al-Shaer de Kurmy gairebé va resoldre el partit amb un fort xut des del pic esquerre de l'àrea, que va acabar sortint fora per poc.

FC Crushed Glassknee Gambit

Goles Goles

  • 137 Minuto 81 (Gol evento especial extremo + rematador): Michael Evans va efectuar una centrada mil·limètrica des de la seva banda al minut 81 de joc. Beat Bay es va elevar per sobre els rivals i va connectar una rematada de cap impressionant que va significar el 4 - 1. El gol va quedar gravat a la retina de molts aficionats durant una bona temporada.
  • 186 Minuto 83 (Gol de tiro libre indirecto de contra): El contraatac de Glassknee va ser aturat amb una falta sobre el jugador que es desmarcava per la dreta de l'atac, i que l'àrbitre assistent va assenyalar. La pilota la va posar rassa al primer pal en Santos Pereira, la van retornar al pic de l'àrea i ell mateix, amb un xut amb rosca la va enviar a l'escaire del segon pal. Va ser una bonica manera de canviar el marcador a 4 - 2.