Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 724238905

Copa 724238905 Información oficial sobre el partido 724238905 en Hattrick

25.10.2023 10:00:00

Braila PTM Alineación oficial del equipo 'Braila PTM' en el partido 0 - 4 Aces On Fire Alineación oficial del equipo 'Aces On Fire' en el partido
0 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 6
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 2 / 2
0 / 0 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 2
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
36 % Posesión 45' 64 %
43 % Posesión 90' 57 %
Normal Táctica Atacar por bandas Nivel de táctica: 14Nivel de táctica: 14
Braila PTM Alineación oficial del equipo 'Braila PTM' en el partido 0 - 4 Aces On Fire Alineación oficial del equipo 'Aces On Fire' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
Braila PTM Alineación oficial del equipo 'Braila PTM' en el partido 0 - 4 Aces On Fire Alineación oficial del equipo 'Aces On Fire' en el partido
Tiene un resultado normal 0.26Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 3.84Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,5 % 0,1 % 99,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Braila PTM

Ocasiones Ocasiones

  • 218 Minuto 70 (Ocasión evento especial córner peinado): El jugador de l'equip Braila Sertuğ Üksüm quasi marca al minut 70 a la sortida d'un córner gràcies a que astutament en Stanisław Łysień l'havia deixat sol, però la seva rematada es va estavellar espectacularment al travesser.

Aces On Fire

Goles Goles

  • 172 Minuto 34 (Gol por la izquierda): Passats 34 minuts de partit, AșiiFripți es va posar per davant amb un 0 - 1 quan Şevket Soygüven es va anticipar al porter rival després d'una passada des de l'esquerra. El VAR va validar el gol després de comprovar que no hi havia fora de joc per ben poc.
  • 182 Minuto 40 (Gol por la izquierda): Els visitants van augmentar l'avantatge amb un bon xut al primer pal des de l'esquerra de l'atac. En Cătălin-Radu Moiseanu, que va ser qui va marcar 0 - 2, va anar corrents a celebrar-ho amb el petit grup d'aficionats que es van desplaçar per seguir l'equip.
  • 118 Minuto 42 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 42, Ciprian Borcoş va pentinar un córner cap al segon pal que Şevket Soygüven va rematar a gol completament sol, marcant així el 0 - 3.
  • 183 Minuto 77 (Gol por la derecha): Al 77 del partit, un error a l'esquerra de la defensa va permetre a AșiiFripți augmentar el seu avantatge en el marcador, després que Cătălin-Radu Moiseanu es rifés el porter i marqués el 0 - 4.

Ocasiones Ocasiones

  • 283 Minuto 69 (Ocasión por la derecha): Va semblar que la defensa esquerra deixés passar a en Cătălin-Radu Moiseanu, però realment el mèrit va ser d'ell que va marxar d'ells amb molta habilitat. Malauradament, no va mostrar la mateixa habilitat a l'hora de fer la centrada. Tot i tenir dos companys completament desmarcats a l’altra banda, en Cătălin-Radu Moiseanu va preferir seguir regatejant defenses a la banda esquerra, fins que, finalment, li van prendre la pilota. Els seus companys li van recriminar el seu individualisme.
  • 285 Minuto 75 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Braila. La jugada d'estratègia del AșiiFripți per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Hernán Ibarra va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.