Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 724202999

Copa 724202999 Información oficial sobre el partido 724202999 en Hattrick

24.10.2023 19:00:00

blusky_f.c. Alineación oficial del equipo 'blusky_f.c.' en el partido 0 - 4 CARIBE DANCE A.D. Alineación oficial del equipo 'CARIBE DANCE A.D.' en el partido
0 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 7
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 2
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 2 / 3
0 / 0 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 1
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
49 % Posesión 45' 51 %
43 % Posesión 90' 57 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 8 Táctica Normal
blusky_f.c. Alineación oficial del equipo 'blusky_f.c.' en el partido 0 - 4 CARIBE DANCE A.D. Alineación oficial del equipo 'CARIBE DANCE A.D.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Clase Mundial (13))
blusky_f.c. Alineación oficial del equipo 'blusky_f.c.' en el partido 1 - 7 CARIBE DANCE A.D. Alineación oficial del equipo 'CARIBE DANCE A.D.' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 0.70Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 6.57Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
1,1 % 0,1 % 98,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

blusky_f.c.

Ocasiones Ocasiones

  • 207 Minuto 47 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): blusky_f.c. va ser a punt de marcar al minut 47, quan el seu jugador Zenone Ielapi va xutar des de lluny, però la pilota va sortir molts metres per sobre de la porteria. La gent sospirava, preguntant-se si havia estat mala sort o l'engavanyament de l'equipament, que l'impedia fer els moviments amb què sorprenia les graderies tot sovint.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 81 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Les entrades per darrere són sancionades amb targeta groga, i és el que va fer l'àrbitre amb en Benedetto Ziggiotto.

CARIBE DANCE A.D.

Goles Goles

  • 173 Minuto 19 (Gol por la derecha): Al minut 19 els visitants, aprofitant les facilitats defensives per la banda dreta, van aconseguir el 0 - 1, gràcies a una bona internada de İnayet Eryılmaz que, encara que va relliscar dins l'àrea, va poder superar el porter amb un xut creuat.
  • 135 Minuto 33 (Gol evento especial experiencia intercepción pase): Quan tothom esperava el centre a l'àrea, en İnayet Eryılmaz va xutar directament a porteria i va marcar el 0 - 2. L'experiència és un grau!
  • 182 Minuto 36 (Gol por la izquierda): Els visitants van augmentar l'avantatge amb un bon xut al primer pal des de l'esquerra de l'atac. En Rodolphe Verclyte, que va ser qui va marcar 0 - 3, va anar corrents a celebrar-ho amb el petit grup d'aficionats que es van desplaçar per seguir l'equip.
  • 182 Minuto 75 (Gol por la izquierda): İnayet Eryılmaz va aprofitar un error defensiu al minut 75, i amb un xut creuat escorat a l'esquerra de l'atac va situar el 0 - 4 al marcador per a CARIBE.

Ocasiones Ocasiones

  • 280 Minuto 32 (Ocasión de falta): El llançament de falta executat al minut 32 per İnayet Eryılmaz va anar a parar a la creueta.
  • 280 Minuto 37 (Ocasión de falta): İnayet Eryılmaz va estar a punt de donar un avantatge encara més gran als visitants, però el seu xut directe de falta va sortir fregant el travesser.
  • 282 Minuto 80 (Ocasión por la izquierda): Al minut 80 Alessandro Maria Marello va aconseguir desviar amb la punta dels dits el xut des de la banda esquerra de Reinhart Mandl, i va impedir que l'equip visitant augmentés el seu avantatge al marcador.