Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 724115378

Liga 724115378 Información oficial sobre el partido 724115378 en Hattrick

06.11.2023 01:00:00

FC Camerada Alineación oficial del equipo 'FC Camerada' en el partido 3 - 2 asheville blues Alineación oficial del equipo 'asheville blues' en el partido
3 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 2
0 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 2 / 2
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
56 % Posesión 45' 44 %
56 % Posesión 90' 44 %
Normal Táctica Normal
FC Camerada Alineación oficial del equipo 'FC Camerada' en el partido 3 - 2 asheville blues Alineación oficial del equipo 'asheville blues' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
FC Camerada Alineación oficial del equipo 'FC Camerada' en el partido 2 - 1 asheville blues Alineación oficial del equipo 'asheville blues' en el partido
Tiene un poco de suerte 2.08Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.77Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
86,9 % 1,0 % 12,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

FC Camerada

Goles Goles

  • 106 Minuto 74 (Gol evento especial imprevisible intercepta (anotación)): El panell digital mostrava el minut 74 i semblava que Camerada desaprofitava una altra ocasió de gol, però de sobte Madhav Raja va interceptar un refús de la defensa i va disparar una canonada que si es descuida forada la xarxa! El marcador quedava amb 1 gols per als locals i 2 per als visitants.
  • 114 Minuto 76 (Gol de penalti): Camerada va empatar 2 - 2 gràcies a un penal molt ben xutat per Collin Bateman, que va fer aixecar el públic dels seients.
  • 123 Minuto 85 (Gol por la derecha): El jugador Collin Bateman de Camerada, després de 85 minuts, va donar a l'equip local un avantatge de 3 - 2 després d'una jugada col·lectiva per la dreta.

Ocasiones Ocasiones

  • 221 Minuto 27 (Ocasión por el centro): El perill seguia venint pel mig. De fet, Hugo Soohoo va estar a punt d'avançar els locals al minut 27 quan després d'una magnífica jugada va enviar la pilota a pocs centímetres del pal.
  • 211 Minuto 32 (Ocasión por el centro): Hugo Soohoo va estar a punt de marcar al minut 32 xutant des de fora de l'àrea, però un dels defenses visitants va aconseguir fer fora l'esfèrica.
  • 203 Minuto 70 (Ocasión por la derecha): En Madhav Raja no oblidarà el que li va passar durant el minut 70. Encarava tot sol la porteria des de la dreta de l'atac, però es va trepitjar els cordons que portava deslligats, i va caure quan només havia d'empènyer la pilota per marcar gol.

asheville blues

Goles Goles

  • 137 Minuto 28 (Gol evento especial extremo + rematador): Alec Conrad va efectuar una centrada mil·limètrica des de la seva banda al minut 28 de joc. Justin Johnson es va elevar per sobre els rivals i va connectar una rematada de cap impressionant que va significar el 0 - 1. El gol va quedar gravat a la retina de molts aficionats durant una bona temporada.
  • 119 Minuto 49 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): L'equip asheville va forçar un córner a favor. L'entrenador va sortir corrent de la banqueta ordenant posar en pràctica la jugada que feia temps que assajaven. Dit i fet, el córner es va treure en curt i, després d'un parell de driblades, van penjar la pilota al punt de penal, on Rian Strock va arribar entrant des de la segona línia, rematant de cap i enviant la pilota al fons de la xarxa. El marcador es posava 0 - 2.