Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Actualizaciones en curso. 2 procesos en marcha (más detalles)

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 723718547

Liga 723718547 Información oficial sobre el partido 723718547 en Hattrick

29.10.2023 22:00:00

el gallo 1983 Alineación oficial del equipo 'el gallo 1983' en el partido 4 - 3 Spartan Soccer de Dyersville Alineación oficial del equipo 'Spartan Soccer de Dyersville' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
el gallo 1983 Alineación oficial del equipo 'el gallo 1983' en el partido 1 - 1 Spartan Soccer de Dyersville Alineación oficial del equipo 'Spartan Soccer de Dyersville' en el partido
Tiene bastante suerte 1.43Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.25Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
37,2 % 34,4 % 28,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

el gallo 1983

Goles Goles

  • 101 Minuto 33 (Gol por el centro): Al minut 33, Halfdan Ingemann es va obrir pas entre la defensa central dels visitants. El seu xut va esmicolar les estalactites que hi havia a l'escaire dret de la porteria. El marcador quedava 1 - 3, reduint la distància pels locals.
  • 101 Minuto 37 (Gol por el centro): Halfdan Ingemann de gallo va demostrar les seves habilitats al minut 37 amb un xut entre la defensa central dels visitants que reduïa la diferència al marcador 2 - 3.
  • 111 Minuto 73 (Gol por el centro): Benjamin Kalabrić s'emportà una gran ovació del públic local al minut 73, quan es va burlar de tota la línea defensiva central, i va empatar el partit: 3 - 3.
  • 121 Minuto 91 (Gol por el centro): gallo va aconseguir el 4 - 3 que desfeia l'empat quan al minut 91 Francisco Botilla va rebre una passada mil·limètrica dins l'àrea i la va rematar amb un sublim xut de mitja volea amb el punt de mira just sota el travesser.

Ocasiones Ocasiones

  • 213 Minuto 19 (Ocasión por la derecha): El gallo va treure un servei de banda a prop del córner dret molt llarg. La pilota va arribar a l'àrea petita i en Julián Juan Román la va pentinar, però no hi havia ningú esperant al segon pal.
  • 236 Minuto 34 (Ocasión evento especial inexperiencia rival): En una falta, en Leonardo Rubén Cariglino no es va posar davant de la pilota per evitar que el rival xutés ràpidament a porteria. Per sort en Julián Juan Román estava col·locant l'esfèric i no se'n va adonar. El capità de l'equip el va escridassar de tal manera que segurament mai més tornarà a fer aquest error degut a la falta d'experiència.
  • 211 Minuto 57 (Ocasión por el centro): Una bona jugada de Halfdan Ingemann hauria d'haver estat gol al minut 57 si no hagués estat per la actuació destacada de la defensa central visitant.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 39 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Félix Coelho Sá de gallo es va guanyar la targeta groga merescudament.

Spartan Soccer de Dyersville

Goles Goles

  • 174 Minuto 8 (Gol de penalti): Al minut 8 l'àrbitre va assenyalar un penal molt protestat, que va donar als visitants l'avantatge de 0 - 1. Dante Lupetti va llençar el penal ras arran de pal.
  • 182 Minuto 23 (Gol por la izquierda): Al minut 23 un xut de difícil execució des de l'esquerra va significar que els visitants es distanciessin al marcador. En Carlos Daniel Vattimos va ser l'anotador del 0 - 2.
  • 118 Minuto 30 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 30, el Spartan SD va treure un córner ras cap a la frontal de l'àrea, des d'on en Héctor Juan Santa Cruz, completament sol després dels moviments de distracció dels companys, va rematar de primeres, marcant així el 0 - 3.

Tarjetas Tarjetas