Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 723006434

Liga 723006434 Información oficial sobre el partido 723006434 en Hattrick

29.10.2023 13:00:00

scripting.py Alineación oficial del equipo 'scripting.py' en el partido 2 - 0 de magneten Alineación oficial del equipo 'de magneten' en el partido
2 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 2
0 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 2
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
61 % Posesión 45' 39 %
61 % Posesión 90' 39 %
Normal Táctica Jugar creativamente
scripting.py Alineación oficial del equipo 'scripting.py' en el partido 2 - 0 de magneten Alineación oficial del equipo 'de magneten' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
scripting.py Alineación oficial del equipo 'scripting.py' en el partido 2 - 0 de magneten Alineación oficial del equipo 'de magneten' en el partido
Tiene un resultado normal 1.51Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.10Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,5 % 0,1 % 0,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

scripting.py

Goles Goles

  • 123 Minuto 66 (Gol por la derecha): scripting.py s'avançava al marcador al minut 66, després d'un rebot que va caçar en Adi Anastasiu per la banda dreta de l'atac local. El 1 - 0 va fer esclatar d'alegria els seguidors locals.
  • 118 Minuto 89 (Gol evento especial córner peinado): Adi Anastasiu va ser el primer a rematar el llançament de córner, però el seu cop de cap el va desviar el porter amb tan mala fortuna que va anar a parar als peus d'un jugador de scripting.py, Orlando Ruchenstein, que va marcar, sense saber com, el 2 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 222 Minuto 42 (Ocasión por la izquierda): scripting.py va estar a punt de posar-se per davant al minut 42 però Gaetano Agnello va fallar una ocasió clamorosa de gol quan es trobava sol davant del porter gràcies a una passada precisa des de l'esquerra.
  • 222 Minuto 43 (Ocasión por la izquierda): scripting.py va desaprofitar l'oportunitat de posar-se per davant al marcador quan al minut 43 la defensa visitant va aconseguir enviar la pilota a córner un cop Frédéric Hens ja havia driblat el porter venint des de l'esquerra i es disposava a marcar.

de magneten

Ocasiones Ocasiones

  • 209 Minuto 39 (Ocasión evento especial rival imprevisible (poca defensa)): Però en què devia estar pensant Gregorio Van Haevermaet? Un error clamorós seu va donar a Bogdan Barcaru una magnífica oportunitat de marcar. Al final, però, tot va acabar en un ensurt, ja que el seu xut va sortir desviat.
  • 205 Minuto 41 (Ocasión evento especial imprevisible pase largo (pases)): Una de les habilitats de Gregorio Van Haevermaet era fer passades de llarga distància. Al minut 41 en va fer una que deixava tot sol davant del porter a en Glen Van Speybroeck però la pilota li va passar per sota el peu al voler-la controlar.