Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 722026221

Liga 722026221 Información oficial sobre el partido 722026221 en Hattrick

20.01.2024 19:15:00

Team Matrix Alineación oficial del equipo 'Team Matrix' en el partido 8 - 0 Oak Park Gunners Alineación oficial del equipo 'Oak Park Gunners' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Débil (4))
Team Matrix Alineación oficial del equipo 'Team Matrix' en el partido 10 - 0 Oak Park Gunners Alineación oficial del equipo 'Oak Park Gunners' en el partido
Tiene mala suerte 10.03Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.04Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Team Matrix

Goles Goles

  • 121 Minuto 11 (Gol por el centro): Sacha Kämpfen va donar a Matrix un avantatge de 1 - 0, quan va rebre una passada des del mig camp, la va controlar dins l'àrea i va col·locar la pilota suaument al pal dret del porter.
  • 132 Minuto 29 (Gol por la izquierda): En Remo Stepp de Matrix va rebre una pilota d'un canvi d'orientació, i des de la mateixa banda esquerra va fer un centre que es va enverinar i va acabar fent pujar al marcador el 2 - 0.
  • 132 Minuto 35 (Gol por la izquierda): Matrix va augmentar la diferència quan René Wulkan no va desaprofitar una clara ocasió després d'una gran jugada des de l'esquerra, deixant el marcador en un 3 - 0.
  • 134 Minuto 41 (Gol de penalti): Un penal força dubtós va permetre marcar gol a Matrix i així augmentar el marcador a 4 - 0 als 41 minuts de joc. Mentre en Enrico Tissot el celebrava amb els seus companys, els rivals protestaven enèrgicament la decisió del col·legiat.
  • 131 Minuto 53 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de Matrix pel centre va donar un gran resultat: el gol de Beppino Giovanelli va posar el 5 - 0 al marcador.
  • 131 Minuto 62 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Remo Stepp va aprofitar per marcar el 6 - 0 a plaer.
  • 131 Minuto 68 (Gol por el centro): El partit empitjorava per als visitants. Colas Poirier es va introduir dins la defensa central al minut 68, i va aconseguir el 7 - 0 davant la cridòria del públic.
  • 132 Minuto 80 (Gol por la izquierda): En Enrico Tissot va doblar per banda esquerra al seu company, que li va fer una passada en profunditat i, precedit per un gran control, va marcar amb l'exterior del peu pel pal llarg. El marcador dels locals augmentava: 8 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 42 (Ocasión por la derecha): El jugador local Beppino Giovanelli per poc que no incrementa el marcador al minut 42. El seu xut des de la dreta anava dirigit al primer pal de la porteria visitant, però Aurel Rappo va aconseguir desviar-lo amb la punta dels dits.
  • 205 Minuto 78 (Ocasión evento especial imprevisible pase largo (pases)): Una passada increïble de Philippe Schönmann de Matrix va travessar tot el camp i va anar a parar als peus de Beppino Giovanelli al minut 78 però la jugada va fallar per molt poquet...quina toia de jugador!

Oak Park Gunners

Ocasiones Ocasiones

  • 251 Minuto 73 (Ocasión por el centro): Al minut 73, Adam Brandenberg va rebre la passada de la mort a l’àrea petita, però va voler rematar amb el taló i ho va fer amb tan poca gràcia que la pilota va passar entre les seves cames sense poder colpejar-la.
  • 290 Minuto 73 (Ocasión de falta): En Eugenio Arn va arrancar a córrer, i no el van poden parar. Semblava un Testarrossa. Però quan la gent ja s'aixecava del seient, es va entrebancar i la jugada va quedar en no res.