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Partido 720833524

Liga 720833524 Información oficial sobre el partido 720833524 en Hattrick

28.10.2023 12:00:00

from 11 to 1 Alineación oficial del equipo 'from 11 to 1' en el partido 0 - 1 Doraemon F.C. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.' en el partido
0 / 3 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 3
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
0 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
0 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 2
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
45 % Posesión 45' 55 %
46 % Posesión 90' 54 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 19Nivel de táctica: 19 Táctica Normal
from 11 to 1 Alineación oficial del equipo 'from 11 to 1' en el partido 0 - 1 Doraemon F.C. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
from 11 to 1 Alineación oficial del equipo 'from 11 to 1' en el partido 1 - 1 Doraemon F.C. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 0.85Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.86Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
30,7 % 37,4 % 31,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

from 11 to 1

Ocasiones Ocasiones

  • 223 Minuto 21 (Ocasión por la derecha): Al minut 21, Anselmi Sinkkonen arrencà un sonor "Uiiiiii" de la seva afició, quan va estar a punt d'avançar l'equip local amb un xut des de la dreta molt precís que es va estavellar a l'escaire dret de la porteria visitant.
  • 239 Minuto 29 (Ocasión evento especial técnico vs. cabeceador): Una hàbil croqueta marca de la casa de Anselmi Sinkkonen va servir per deixar enrere el gegant Matteo Itta al minut 29, però el seu xut final va sortir desviat i va colpejar un reporter gràfic als ronyons.
  • 212 Minuto 84 (Ocasión por la izquierda): Els aficionats locals estaven quasi cantant el gol quan en Sergejs Čamans va rebre una passada des de l'esquerra que el va deixar en situació d'u contra u amb el porter. Se'l va regatejar però quan va voler empènyer la pilota a la porteria va relliscar i la pilota va sortir fora.

Doraemon F.C.

Goles Goles

  • 137 Minuto 68 (Gol evento especial extremo + rematador): Gigio Zurlo va efectuar una centrada mil·limètrica des de la seva banda al minut 68 de joc. Pietro Luca Liaci es va elevar per sobre els rivals i va connectar una rematada de cap impressionant que va significar el 0 - 1. El gol va quedar gravat a la retina de molts aficionats durant una bona temporada.

Ocasiones Ocasiones

  • 270 Minuto 4 (Ocasión de falta): El Doraemon va tenir l'oportunitat de posar-se per davant al minut 4 amb un llançament de falta perillós. En Giovanni Rebagliati però, la va tirar centrada i amb poca potència.
  • 216 Minuto 51 (Ocasión evento especial rápido + pase): Després que el seu entrenador li demanés més implicació al joc, en Walter Scudiero va fer una ràpida incursió per banda. El seu centre el va rematar en Gigio Zurlo, sol al punt de penal, però va fer misto i la jugada va acabar en res.