Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 720347140

Copa 720347140 Información oficial sobre el partido 720347140 en Hattrick

18.10.2023 18:50:00

liverpool f Alineación oficial del equipo 'liverpool f' en el partido 0 - 9 FC Abyssinia Alineación oficial del equipo 'FC Abyssinia' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Insuficiente (5))
liverpool f Alineación oficial del equipo 'liverpool f' en el partido 0 - 10 FC Abyssinia Alineación oficial del equipo 'FC Abyssinia' en el partido
Tiene un resultado normal 0.14Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 9.60Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 99,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

liverpool f

Ocasiones Ocasiones

  • 237 Minuto 80 (Ocasión evento especial extremo + rematador): Tesfaye Dego estava en un especial estat de gràcia, i això es va veure sobretot quan va fer una magnífica centrada que Gelalo Endale, als 80 minuts, va fallar per ben poc.

FC Abyssinia

Goles Goles

  • 172 Minuto 13 (Gol por la izquierda): Abyssinia va aconseguir l'avantatge de 0 - 1 al minut 13. Karl-Magnus Gillstedt va posar la pilota lluny de l'abast del porter, després d'una gran jugada col·lectiva per l'esquerra.
  • 185 Minuto 35 (Gol de tiro libre indirecto): Al minut 35 l'àrbitre va assenyalar joc perillós del defensa sobre el davanter de Abyssinia. A fi d'aconseguir el 0 - 2, van tocar-la en curt per tal que Karl-Magnus Gillstedt xutés amb potència la pilota, que va entrar a porteria com un míssil terra-aire.
  • 181 Minuto 36 (Gol por el centro): Al minut 36, Rajmund Zimmermann va augmentar l'avantatge de Abyssinia a 0 - 3 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.
  • 116 Minuto 37 (Gol evento especial rápido + pase): Passaven 37 minuts quan Nobre Silva Glória va fer una cursa de les seves per la banda per acabar centrant cap a Rajmund Zimmermann, que va rematar per sobre el porter, posant el marcador a 0 - 4.
  • 182 Minuto 38 (Gol por la izquierda): Al minut 38 un xut de difícil execució des de l'esquerra va significar que els visitants es distanciessin al marcador. En Necopuceno Viñuela va ser l'anotador del 0 - 5.
  • 181 Minuto 54 (Gol por el centro): Rajmund Zimmermann va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 54, i va fer pujar el 0 - 6 per a Abyssinia.
  • 142 Minuto 67 (Gol de contra por la izquierda): En Rajmund Zimmermann va simular una falta a la banda esquerra del seu atac però l'àrbitre no va picar. Mentre es queixava del turmell el seus companys van recuperar la pilota i, per art de màgia, es va posar de peu per rebre la pilota i marcar a plaer el 0 - 7. Per dissimular, a la celebració es va doldre un altre cop del turmell...
  • 181 Minuto 77 (Gol por el centro): Un seguit de passades al primer toc davant de l'àrea rival va donar a en Rajmund Zimmermann de Abyssinia l'oportunitat d'incrementar l'avantatge al marcador, i el jugador no va desaprofitar l'ocasió. El marcador mostrava un 0 - 8 al minut 77 de partit.
  • 183 Minuto 86 (Gol por la derecha): Al 86 del partit, un error a l'esquerra de la defensa va permetre a Abyssinia augmentar el seu avantatge en el marcador, després que Sophus Sejersbøl es rifés el porter i marqués el 0 - 9.

Ocasiones Ocasiones

  • 282 Minuto 82 (Ocasión por la izquierda): Necopuceno Viñuela, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 82 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Abyssinia va quedar sense poder incrementar el seu marcador.