Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 720161050

Amistoso 720161050 Información oficial sobre el partido 720161050 en Hattrick

15.10.2023 15:00:00

Thoraman FK Alineación oficial del equipo 'Thoraman FK' en el partido 5 - 1 Ankara Stayla Alineación oficial del equipo 'Ankara Stayla' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Débil (4))
Thoraman FK Alineación oficial del equipo 'Thoraman FK' en el partido 10 - 0 Ankara Stayla Alineación oficial del equipo 'Ankara Stayla' en el partido
Tiene un gafe que te cagas 9.78Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.15Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido es un EJEÓN (6)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Thoraman FK

Goles Goles

  • 121 Minuto 8 (Gol por el centro): La defensa central visitant no hauria d'haver tingut problemes per aturar Eugenio Mercuri, que no tenia cap company que l'ajudés en aquell moment; tanmateix el jugador del Thoraman se les va manegar per posar per davant el seu equip: 1 - 0 al minut 8.
  • 132 Minuto 36 (Gol por la izquierda): Thoraman va augmentar la diferència quan Veli Tüzük no va desaprofitar una clara ocasió després d'una gran jugada des de l'esquerra, deixant el marcador en un 2 - 0.
  • 131 Minuto 42 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de Thoraman va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Dávid Dancs progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 3 - 0.
  • 133 Minuto 71 (Gol por la derecha): El 4 - 0 va pujar al marcador quan Thoraman va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de Dávid Dancs des de dins de l'àrea.
  • 132 Minuto 77 (Gol por la izquierda): En Dávid Dancs va doblar per banda esquerra al seu company, que li va fer una passada en profunditat i, precedit per un gran control, va marcar amb l'exterior del peu pel pal llarg. El marcador dels locals augmentava: 5 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 232 Minuto 41 (Ocasión por la izquierda): En Alejandro Alcubierre, en situació d'extrem esquerre, va intentar marxar del seu marcador però aquest va allargar la cama i va aconseguir robar-li la pilota netament.

Ankara Stayla

Goles Goles

  • 185 Minuto 90 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Ankara van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Atakan Ömür va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 5 - 1 pujava al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 235 Minuto 28 (Ocasión evento especial experiencia intercepción pase): Una jugada intel·ligent, pròpia d'un jugador amb la seva experiència, va permetre a Effi Hajaj de disposar d'una bona ocasió, però el seu xut va sortir fregant el pal.
  • 218 Minuto 89 (Ocasión evento especial córner peinado): Şevket Süha Erbil hauria d'haver marcat després d'un servei de cantonada que en Sadi Aşina havia pentinat al primer pal, però va enviar la pilota per damunt de la porteria.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 4 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): En Ahmet Yasa es va endur una targeta groga per evitar que un rival servís una falta ràpidament.
  • 512 Minuto 65 (2ª Tarjeta amarilla (Agresividad)): En Ahmet Yasa se'n va anar al carrer després de veure la segona targeta groga per reiteració de faltes.
  • 511 Minuto 72 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Candemir Müşir de Ankara va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.