Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 717879014

Liga 717879014 Información oficial sobre el partido 717879014 en Hattrick

24.09.2023 19:15:00

San Marino 96 Alineación oficial del equipo 'San Marino 96' en el partido 4 - 1 Dc. Boom Alineación oficial del equipo 'Dc. Boom' en el partido
4 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 5
2 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 2
2 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 3
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
57 % Posesión 45' 43 %
56 % Posesión 90' 44 %
Normal Táctica Normal
San Marino 96 Alineación oficial del equipo 'San Marino 96' en el partido 4 - 1 Dc. Boom Alineación oficial del equipo 'Dc. Boom' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
San Marino 96 Alineación oficial del equipo 'San Marino 96' en el partido 2 - 1 Dc. Boom Alineación oficial del equipo 'Dc. Boom' en el partido
Tiene suerte 2.34Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.58Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
94,0 % 0,2 % 5,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

San Marino 96

Goles Goles

  • 121 Minuto 18 (Gol por el centro): Al minut 18 l'estadi va començar a corejar el nom d'en Ollie Huben ja que gràcies a un gran gol seu, fruit d'una jugada pel centre, Marino es posava per davant 1 a 0.
  • 133 Minuto 21 (Gol por la derecha): El 2 - 0 va pujar al marcador quan Marino va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de Kwang-Jin Kang des de dins de l'àrea.
  • 131 Minuto 89 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de Marino va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Kwang-Jin Kang progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 3 - 1.
  • 133 Minuto 89 (Gol por la derecha): Amb 89 minuts jugats, en Carlos Miguel Paipa va augmentar l'avantatge de Marino a 4 - 1 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.

Dc. Boom

Goles Goles

  • 116 Minuto 64 (Gol evento especial rápido + pase): Antonio Carraretto va demostrar la seva velocitat punta un altre cop i, després de deixar dos defenses enrere, va donar una assistència de gol a Nicola Zanotti, que no va fallar i va marcar el 2 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 206 Minuto 17 (Ocasión evento especial imprevisible intercepta (anotación)): Al minut 17, tothom va saber perquè en Nicola Zanotti era considerat un jugador imprevisible: Va voler treure ràpidament un servei de banda a l'esquena d'un rival per recollir el rebot i encarar al porter. Li va sortir bé però el porter li va desviar a córner el xut.
  • 252 Minuto 23 (Ocasión por la izquierda): Boom va tenir l'ocasió de reduir distàncies al minut 23 des de l'esquerra, però un defensa local va treure la pilota de damunt la mateixa ratlla de gol, enviant-la a fora de banda.
  • 215 Minuto 74 (Ocasión evento especial delantero/extremo rápido): Un esprint de Antonio Carraretto quasi acaba en gol, però la pilota va ser desviada per un defensa quan ja entrava a la porteria.
  • 262 Minuto 75 (Ocasión por la izquierda): Al minut 75 va estar a punt d'arribar el gol de l'empat quan Antonio Carraretto va fer una jugada per la banda esquerra, però Silvano Mularoni va aturar el seu xut.