Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 716553818

Liga 716553818 Información oficial sobre el partido 716553818 en Hattrick

30.09.2023 21:00:00

FC Saint Pierre du Perray Alineación oficial del equipo 'FC Saint Pierre du Perray' en el partido 0 - 5 Les Goonies Alineación oficial del equipo 'Les Goonies' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Extraterrestre (16))
FC Saint Pierre du Perray Alineación oficial del equipo 'FC Saint Pierre du Perray' en el partido 0 - 6 Les Goonies Alineación oficial del equipo 'Les Goonies' en el partido
Tiene un resultado normal 0.00Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 6.02Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 100,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

FC Saint Pierre du Perray

Ocasiones Ocasiones

  • 216 Minuto 14 (Ocasión evento especial rápido + pase): Després que el seu entrenador li demanés més implicació al joc, en Hugo Blecken va fer una ràpida incursió per banda. El seu centre el va rematar en Roland Yavo, sol al punt de penal, però va fer misto i la jugada va acabar en res.

Les Goonies

Goles Goles

  • 171 Minuto 19 (Gol por el centro): La defensa local va aconseguir aturar l'atac dels visitants, però el refús va anar a parar a en Adrian Bedea que va driblar fàcilment al porter i tranquil·lament va xutar per fer pujar el 0 - 1 per a Goonies.
  • 181 Minuto 26 (Gol por el centro): Al minut 26, després d'una combinació de passades a la frontal de l'àrea, Adrian Bedea va augmentar l'avantatge de Goonies a 0 - 2 amb un xut ras arran de pal.
  • 185 Minuto 28 (Gol de tiro libre indirecto): Al minut 28 l'àrbitre va assenyalar joc perillós del defensa sobre el davanter de Goonies. A fi d'aconseguir el 0 - 3, van tocar-la en curt per tal que Paulo Ataúba xutés amb potència la pilota, que va entrar a porteria com un míssil terra-aire.
  • 183 Minuto 51 (Gol por la derecha): Quan es va arribar al minut 51, Goonies va augmentar el seu avantatge a 0 - 4, després que la defensa esquerra es fes un embolic. L'autor de la diana va ser Edgar Marques.
  • 180 Minuto 53 (Gol de falta): Al minut 53, una falta xutada per Edgar Marques va provocar un magnífic "pal-cara-i-gol" d'un defensa (la pilota va tocar al pal, a la cara d'un defensor i va entrar a la porteria), la qual cosa va suposar el 0 - 5 per a Goonies. De totes maneres, l'àrbitre va adjudicar el gol al xutador.

Ocasiones Ocasiones

  • 283 Minuto 25 (Ocasión por la derecha): Adrian Bedea de Goonies va rebre una gran passada des de la dreta, va aconseguir driblar el porter al minut 25 i va empènyer la pilota cap a la xarxa, però un defensa va impedir el gol creuant-se al moment precís.
  • 207 Minuto 29 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): En Edgar Marques va provar sort des de 30 metres però el porter va desviar la pilota a córner.
  • 282 Minuto 55 (Ocasión por la izquierda): Després d'una passada des de la banda esquerra, Paulo Ataúba es va quedar sol davant del porter, al minut 55. Realment hauria d'haver marcat, però el porter va ser més ràpid que ell i li va prendre la pilota.
  • 280 Minuto 80 (Ocasión de falta): Michael Damamme-Gilbert va mantenir els locals dins del partit quan va aconseguir aturar una falta directa de Edgar Marques que anava dirigida a l'arrel del pal esquerre de la porteria.
  • 282 Minuto 84 (Ocasión por la izquierda): Kirill Slobodskoi, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 84 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Goonies va quedar sense poder incrementar el seu marcador.