Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 715103274

Liga 715103274 Información oficial sobre el partido 715103274 en Hattrick

09.09.2023 12:00:00

Repubblica Lucense Alineación oficial del equipo 'Repubblica Lucense' en el partido 3 - 1 L.R. Vicenza 1902 Alineación oficial del equipo 'L.R. Vicenza 1902' en el partido
3 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 2
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
2 / 3 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 1
1 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
56 % Posesión 45' 44 %
51 % Posesión 90' 49 %
Normal Táctica Normal
Repubblica Lucense Alineación oficial del equipo 'Repubblica Lucense' en el partido 3 - 1 L.R. Vicenza 1902 Alineación oficial del equipo 'L.R. Vicenza 1902' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Repubblica Lucense Alineación oficial del equipo 'Repubblica Lucense' en el partido 2 - 0 L.R. Vicenza 1902 Alineación oficial del equipo 'L.R. Vicenza 1902' en el partido
Tiene un poco de suerte 1.82Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.44Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
94,2 % 0,2 % 5,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Repubblica Lucense

Goles Goles

  • 122 Minuto 8 (Gol por la izquierda): Al minut 8 l'equip local va aprofitar un espai per l'esquerra i va marcar el 1 - 0. L'autor del gol per a Lucense va ser Iacopo Gallotta.
  • 118 Minuto 25 (Gol evento especial córner peinado): Fernando Amaro Gomes Nascimento va ser el primer a rematar el llançament de córner, però el seu cop de cap el va desviar el porter amb tan mala fortuna que va anar a parar als peus d'un jugador de Lucense, Iacopo Gallotta, que va marcar, sense saber com, el 2 - 0.
  • 132 Minuto 35 (Gol por la izquierda): En Iacopo Gallotta de Lucense va rebre una pilota d'un canvi d'orientació, i des de la mateixa banda esquerra va fer un centre que es va enverinar i va acabar fent pujar al marcador el 3 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 230 Minuto 23 (Ocasión de falta): Un xut de falta de l'equip local al minut 23 podia haver acabat en gol, però Jean-Pascal David va estar molt atent i va desviar la pilota per sobre del travesser.
  • 232 Minuto 41 (Ocasión por la izquierda): En Əziz Axundov, en situació d'extrem esquerre, va intentar marxar del seu marcador però aquest va allargar la cama i va aconseguir robar-li la pilota netament.
  • 205 Minuto 89 (Ocasión evento especial imprevisible pase largo (pases)): Una passada increïble de Lucjan Ciesielczyk de Lucense va travessar tot el camp i va anar a parar als peus de Əziz Axundov al minut 89 però la jugada va fallar per molt poquet...quina toia de jugador!

L.R. Vicenza 1902

Goles Goles

  • 152 Minuto 75 (Gol por la izquierda): En Karlo Bank va escurçar diferències al marcador amb un xut amb molta rosca des de l'esquerra que el porter, tot i l'estirada, no va arribar a aturar: 3 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 78 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Lucense. La jugada d'estratègia del Vicenza per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Otto de Weck va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 21 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Heorhii Koniachenko de Vicenza es va guanyar la targeta groga merescudament.