Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 715087550

Liga 715087550 Información oficial sobre el partido 715087550 en Hattrick

30.09.2023 12:00:00

Narutomani Alineación oficial del equipo 'Narutomani' en el partido 4 - 0 GV Plinio Alineación oficial del equipo 'GV Plinio' en el partido
4 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
1 / 3 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
2 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
57 % Posesión 45' 43 %
56 % Posesión 90' 44 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 15Nivel de táctica: 15 Táctica Jugar creativamente
Narutomani Alineación oficial del equipo 'Narutomani' en el partido 4 - 0 GV Plinio Alineación oficial del equipo 'GV Plinio' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
Narutomani Alineación oficial del equipo 'Narutomani' en el partido 4 - 0 GV Plinio Alineación oficial del equipo 'GV Plinio' en el partido
Tiene un resultado normal 4.21Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.37Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,2 % 0,1 % 0,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Narutomani

Goles Goles

  • 185 Minuto 59 (Gol de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Plinio. En una jugada assajada, un company va tocar la pilota amb el taló i en Grega Jermaniš la va col·locar a l'escaire. L'entrenador del Narutomani es va girar cap al seu ajudant i, fent veure que es treia un puro de la boca, li va dir: "m'agrada que els plans surtin bé". El 1 - 0 arribava al minut 59.
  • 133 Minuto 60 (Gol por la derecha): Gian Franco Lamagna va incrementar l'avantatge de Narutomani amb el 2 - 0 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.
  • 133 Minuto 62 (Gol por la derecha): El 3 - 0 va pujar al marcador quan Narutomani va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de Grega Jermaniš des de dins de l'àrea.
  • 132 Minuto 89 (Gol por la izquierda): En Frede Holmen va doblar per banda esquerra al seu company, que li va fer una passada en profunditat i, precedit per un gran control, va marcar amb l'exterior del peu pel pal llarg. El marcador dels locals augmentava: 4 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 222 Minuto 3 (Ocasión por la izquierda): Narutomani va estar a punt de posar-se per davant al minut 3 però Max Stephani va fallar una ocasió clamorosa de gol quan es trobava sol davant del porter gràcies a una passada precisa des de l'esquerra.
  • 222 Minuto 16 (Ocasión por la izquierda): Narutomani va desaprofitar l'oportunitat de posar-se per davant al marcador quan al minut 16 la defensa visitant va aconseguir enviar la pilota a córner un cop Max Stephani ja havia driblat el porter venint des de l'esquerra i es disposava a marcar.
  • 218 Minuto 36 (Ocasión evento especial córner peinado): Antonio Sanmartin hauria d'haver marcat després d'un servei de cantonada que en Gian Franco Lamagna havia pentinat al primer pal, però va enviar la pilota per damunt de la porteria.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 6 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 6, Ladislav Ožana de Narutomani va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.

GV Plinio