Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 710776519

Liga 710776519 Información oficial sobre el partido 710776519 en Hattrick

10.06.2023 21:00:00

FC THYA Alineación oficial del equipo 'FC THYA' en el partido 0 - 7 1798 Dunkirk's Celtic Alineación oficial del equipo '1798 Dunkirk's Celtic' en el partido
0 / 0 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 7 / 7
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
0 / 0 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 1 / 1
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 4 / 4
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
34 % Posesión 45' 66 %
31 % Posesión 90' 69 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 19Nivel de táctica: 19 Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 23Nivel de táctica: 23
FC THYA Alineación oficial del equipo 'FC THYA' en el partido 0 - 7 1798 Dunkirk's Celtic Alineación oficial del equipo '1798 Dunkirk's Celtic' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
FC THYA Alineación oficial del equipo 'FC THYA' en el partido 0 - 4 1798 Dunkirk's Celtic Alineación oficial del equipo '1798 Dunkirk's Celtic' en el partido
Tiene un resultado normal 0.10Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 3.91Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,1 % 0,0 % 99,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

FC THYA

1798 Dunkirk's Celtic

Goles Goles

  • 187 Minuto 4 (Gol tiro lejano): L'entrenador del 1798-D.C. va encertar-la al dir als seus jugadors que xutessin de lluny. Al minut 4 va arribar el 0 - 1 quan en Andreas Mering va xutar des de 30 metres fent botar la pilota just davant del porter, que va tocar la pilota però no va poder evitar el gol.
  • 187 Minuto 11 (Gol tiro lejano): En Cheikh Karfa conduïa pel cercle central i, veient a en Dündar Ünsal desmarcat i en posició de tir li va cedir la pilota. Aquest va fer un control i va xutar en rosca a l'escaire del segon pal. La pilota, fent una trajectòria parabòlica va passar per sobre el porter que no va poder fer-hi res, tot i ser un xut de llarga distància. 0 - 2.
  • 187 Minuto 27 (Gol tiro lejano): Després de 27 minuts el 1798-D.C., amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Arno Boistard sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 0 - 3 va pujar al marcador.
  • 184 Minuto 29 (Gol de penalti): Un penal indiscutible va servir al 1798-D.C. per augmentar la diferència al marcador a 0 - 4 al minut 29. L'encarregat de llençar la pena màxima va ser en Arno Boistard. Molts aficionats locals van pensar que aquell gol significava la sentència.
  • 187 Minuto 30 (Gol tiro lejano): Veient que la defensa rival es tancava a la frontal de l'àrea, l'entrenador del 1798-D.C. va ordenar que xutessin de lluny així que trobessin un forat. En Sisqo Tanoe en va prendre bona nota a la xerrada i així va aconseguir el 0 - 5.
  • 180 Minuto 33 (Gol de falta): Passaven 33 minuts quan en Arno Boistard va convertir en gol una falta des de 30 metres que va significar el 0 - 6.
  • 116 Minuto 66 (Gol evento especial rápido + pase): Sisqo Tanoe va demostrar la seva velocitat punta un altre cop i, després de deixar dos defenses enrere, va donar una assistència de gol a Dündar Ünsal, que no va fallar i va marcar el 0 - 7.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 90 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Arno Boistard de 1798-D.C. amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.