Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 708498886

Amistoso (Int.) 708498886 Información oficial sobre el partido 708498886 en Hattrick

02.03.2023 02:00:00

Pambol FC Alineación oficial del equipo 'Pambol FC' en el partido 6 - 2 Ballsdeep FC Alineación oficial del equipo 'Ballsdeep FC' en el partido
6 / 8 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 2
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
2 / 4 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
3 / 3 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
64 % Posesión 45' 36 %
64 % Posesión 90' 36 %
Contraataques Nivel de táctica: 7 Táctica Normal
Pambol FC Alineación oficial del equipo 'Pambol FC' en el partido 6 - 2 Ballsdeep FC Alineación oficial del equipo 'Ballsdeep FC' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
Pambol FC Alineación oficial del equipo 'Pambol FC' en el partido 5 - 0 Ballsdeep FC Alineación oficial del equipo 'Ballsdeep FC' en el partido
Tiene un poco de suerte 4.92Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.32Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,5 % 0,1 % 0,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Pambol FC

Goles Goles

  • 121 Minuto 5 (Gol por el centro): Rafael Cea va donar a Pambol un avantatge de 1 - 0, quan va rebre una passada des del mig camp, la va controlar dins l'àrea i va col·locar la pilota suaument al pal dret del porter.
  • 133 Minuto 22 (Gol por la derecha): El 2 - 0 va pujar al marcador quan Pambol va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de Antonio Guillemota des de dins de l'àrea.
  • 133 Minuto 31 (Gol por la derecha): Antonio Guillemota va incrementar l'avantatge de Pambol amb el 3 - 0 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.
  • 133 Minuto 53 (Gol por la derecha): Pambol va trobar una esquerda a la defensa rival quan en Rafael Cea va poder fer el 4 - 0 conduint tot sol per l'atac dret, per causa d'una errada amb el marcatge que el va deixar sol.
  • 118 Minuto 80 (Gol evento especial córner peinado): Sergio Santísteban va ser el primer a rematar el llançament de córner, però el seu cop de cap el va desviar el porter amb tan mala fortuna que va anar a parar als peus d'un jugador de Pambol, Alexander Kolpikov, que va marcar, sense saber com, el 5 - 1.
  • 131 Minuto 87 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Sandro Šverko va aprofitar per marcar el 6 - 2 a plaer.

Ocasiones Ocasiones

  • 231 Minuto 24 (Ocasión por el centro): En Javier Méndez, entrant des de la segona línia pel centre de la defensa va estar a punt de marcar, però la pilota va sortir llepant el pal.
  • 231 Minuto 89 (Ocasión por el centro): Al minut 89, Sandro Šverko gairebé va aconseguir sentenciar el partit per a l'equip de casa, després d'anar-se'n de dos defenses, però Torstein Johansen va estar molt atent i va realitzar una magnífica intervenció, probablement l'aturada del partit!

Ballsdeep FC

Goles Goles

  • 151 Minuto 69 (Gol por el centro): Ballsdeep van mostrar una bona compenetració quan al minut 69 van reduir diferències a 4 - 1 mitjançant una gran jugada pel centre de l'atac que Ottar Nilsen va rematar sense oposició al fons de la xarxa.
  • 185 Minuto 84 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Magnus Tveito, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 5 - 2 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.