Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 708166715

Amistoso 708166715 Información oficial sobre el partido 708166715 en Hattrick

08.02.2023 10:35:00

maneluk's Alineación oficial del equipo 'maneluk's' en el partido 1 - 3 Team Matrix Alineación oficial del equipo 'Team Matrix' en el partido
1 / 2 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 3 / 4
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 1
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 2
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
51 % Posesión 45' 49 %
50 % Posesión 90' 50 %
Normal Táctica Normal
maneluk's Alineación oficial del equipo 'maneluk's' en el partido 1 - 3 Team Matrix Alineación oficial del equipo 'Team Matrix' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
maneluk's Alineación oficial del equipo 'maneluk's' en el partido 1 - 1 Team Matrix Alineación oficial del equipo 'Team Matrix' en el partido
Tiene un resultado normal 1.07Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.27Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
27,9 % 32,7 % 39,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

maneluk's

Goles Goles

  • 100 Minuto 74 (Gol de falta): Un magnífic tir lliure amb molt efecte va ensarronar el porter, fent-lo pensar que la pilota aniria a les seves mans, i que va entrar per l'altre costat de la porteria. Els seguidors locals tornaven a somriure. Giancarlo Reina va ser qui va executar la falta que va reduir les diferències: 1 - 3.

Ocasiones Ocasiones

  • 236 Minuto 79 (Ocasión evento especial inexperiencia rival): Per falta d'experiència, Ambrosi Kesper va fer una falta innecessària a la frontal de l'àrea, però al final no va tenir conseqüències per al seu equip.

Team Matrix

Goles Goles

  • 172 Minuto 44 (Gol por la izquierda): Una sèrie de parets curtes per l'esquerra van permetre a Luciano Stoll quedar desmarcat i marcar per a Matrix al minut 44. El marcador es va posar aleshores 0 - 1 pels visitants.
  • 181 Minuto 56 (Gol por el centro): Al minut 56, després d'una combinació de passades a la frontal de l'àrea, Remo Stepp va augmentar l'avantatge de Matrix a 0 - 2 amb un xut ras arran de pal.
  • 105 Minuto 61 (Gol evento especial imprevisible pase largo (pases)): Al minut 61, Philippe Schönmann va sorprendre els rivals i els seus propis companys, amb una passada llarga cap a Mario Sulzberger, que es va anticipar al porter i va anotar amb la puntera el 0 - 3.

Ocasiones Ocasiones

  • 236 Minuto 23 (Ocasión evento especial inexperiencia rival): En una falta, en Josh Philip no es va posar davant de la pilota per evitar que el rival xutés ràpidament a porteria. Per sort en Henry Girou estava col·locant l'esfèric i no se'n va adonar. El capità de l'equip el va escridassar de tal manera que segurament mai més tornarà a fer aquest error degut a la falta d'experiència.