Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 707735774

Amistoso 707735774 Información oficial sobre el partido 707735774 en Hattrick

11.01.2023 02:30:00

Kyoto Antlers Alineación oficial del equipo 'Kyoto Antlers' en el partido 3 - 0 Ashibetsu FC Alineación oficial del equipo 'Ashibetsu FC' en el partido
3 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 / 3 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 0 / 0
2 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
72 % Posesión 45' 28 %
72 % Posesión 90' 28 %
Tiros lejanos Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13 Táctica Normal
Kyoto Antlers Alineación oficial del equipo 'Kyoto Antlers' en el partido 3 - 0 Ashibetsu FC Alineación oficial del equipo 'Ashibetsu FC' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Kyoto Antlers Alineación oficial del equipo 'Kyoto Antlers' en el partido 2 - 0 Ashibetsu FC Alineación oficial del equipo 'Ashibetsu FC' en el partido
Tiene un poco de suerte 1.69Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.01Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
100,0 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Kyoto Antlers

Goles Goles

  • 108 Minuto 29 (Gol evento especial imprevisible (general)): Patipan Pimsy de Antlers va estar a l'alçada de la seva reputació de trobar maneres inesperades d'introduir la pilota al fons de la xarxa, quan es va inventar una passada cap al seu company 竜太 (Ryuta) 長谷川 (Hasegawa) que va completar la jugada que feia pujar el 1 - 0 al marcador.
  • 185 Minuto 53 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Antlers van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en 有哉 (Yuya) 新井 (Arai) va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 2 - 0 pujava al marcador.
  • 187 Minuto 57 (Gol tiro lejano): Era obvi que el Antlers volia xutar de lluny quan tinguessin una bona posició, i el minut 57 van aconseguir marcar quan en Ştefan Oprin va trobar un forat a la defensa i va sorprendre el porter amb un xut des de 25 metres. 3 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 287 Minuto 18 (Ocasión tiro lejano): L'entrenador d'en 匠哉 (Takuya) 鈴木 (Suzuki) ja els havia advertit que el porter contrari, en 圭太 (Keita) 岡田 (Okada), acostumava a jugar molt avançat quan la pilota era a camp contrari. Així que quan va poder, va intentar un xut llunyà des del mig del camp que va marxar per sobre el travesser per ben poc.
  • 287 Minuto 24 (Ocasión tiro lejano): Al minut 24 un refús amb el peu d'en 圭太 (Keita) 岡田 (Okada) va anar a parar als peus del 有哉 (Yuya) 新井 (Arai) que, sense controlar la pilota va xutar a porteria des de 25 metres. La pilota anava a porteria i el porter estava fora de l'àrea, però la pilota va anar a topar a l'esquena de l'àrbitre, que la jugada l'havia enganxat mal col·locat.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 11 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Les entrades per darrere són sancionades amb targeta groga, i és el que va fer l'àrbitre amb en Patipan Pimsy.
  • 511 Minuto 30 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): 有哉 (Yuya) 新井 (Arai) de Antlers va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.

Ashibetsu FC

Tarjetas Tarjetas