Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 704206885

Liga 704206885 Información oficial sobre el partido 704206885 en Hattrick

10.12.2022 18:00:00

SV HGN Alineación oficial del equipo 'SV HGN' en el partido 0 - 4 SC Funkytown Alineación oficial del equipo 'SC Funkytown' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
SV HGN Alineación oficial del equipo 'SV HGN' en el partido 1 - 2 SC Funkytown Alineación oficial del equipo 'SC Funkytown' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 0.79Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.56Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
19,4 % 4,5 % 76,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

SV HGN

Ocasiones Ocasiones

  • 201 Minuto 31 (Ocasión por el centro): Al minut 31, Jan-Krister Knutsson va fer una bona jugada, però el seu xut final es va estavellar al lateral de la xarxa, fet que va motivar que una bona part del públic cantés 'gol' erròniament.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 66 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Mirko Feicht de HGN es va guanyar la targeta groga merescudament.

SC Funkytown

Goles Goles

  • 171 Minuto 14 (Gol por el centro): Funkytown agafava avantatge al minut 14 de joc en marcar el 0 - 1 després d'una sèrie de bones triangulacions, que va rematar Demetri Oster amb mestria.
  • 118 Minuto 25 (Gol evento especial córner peinado): Benedetto Arcua va ser el primer a rematar el llançament de córner, però el seu cop de cap el va desviar el porter amb tan mala fortuna que va anar a parar als peus d'un jugador de Funkytown, Demetri Oster, que va marcar, sense saber com, el 0 - 2.
  • 183 Minuto 32 (Gol por la derecha): Raymundo Reinoso va augmentar l'avantatge visitant amb una volea meravellosa des de la dreta. El marcador va posar-se 0 - 3 per als visitants.
  • 185 Minuto 38 (Gol de tiro libre indirecto): Al minut 38 l'àrbitre va assenyalar joc perillós del defensa sobre el davanter de Funkytown. A fi d'aconseguir el 0 - 4, van tocar-la en curt per tal que Erminio Giglio xutés amb potència la pilota, que va entrar a porteria com un míssil terra-aire.

Ocasiones Ocasiones

  • 272 Minuto 8 (Ocasión por la izquierda): El petit grup d'aficionats del Funkytown que s'havien desplaçat per veure l'equip van desesperar-se amb en August Waverman, que va relliscar quan havia controlat una pilota a la punta esquerra de l'atac que el deixava amb bones opcions de marcar.
  • 283 Minuto 28 (Ocasión por la derecha): Després de 28 minuts, Martinus Lunde va tenir una excel·lent oportunitat per marcar un gol més per als visitants, quan va executar una magnífica volea des de la dreta, però Jari Willman va estar atent i va desviar la pilota a córner.
  • 282 Minuto 47 (Ocasión por la izquierda): Raymundo Reinoso, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 47 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Funkytown va quedar sense poder incrementar el seu marcador.
  • 283 Minuto 63 (Ocasión por la derecha): Funkytown quasi va aconseguir augmentar el seu avantatge al marcador quan Erminio Giglio va entrar des de la dreta, però el seu xut va sortir fregant el pal.
  • 282 Minuto 83 (Ocasión por la izquierda): Després d'una passada des de la banda esquerra, Erminio Giglio es va quedar sol davant del porter, al minut 83. Realment hauria d'haver marcat, però el porter va ser més ràpid que ell i li va prendre la pilota.