Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 703980905

Liga 703980905 Información oficial sobre el partido 703980905 en Hattrick

18.02.2023 15:30:00

A.C. MilanBP 2004 Alineación oficial del equipo 'A.C. MilanBP 2004' en el partido 2 - 1 tsömör Alineación oficial del equipo 'tsömör' en el partido
2 / 8 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
0 / 4 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 0
1 / 3 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
65 % Posesión 45' 35 %
62 % Posesión 90' 38 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 17Nivel de táctica: 17 Táctica Normal
A.C. MilanBP 2004 Alineación oficial del equipo 'A.C. MilanBP 2004' en el partido 2 - 1 tsömör Alineación oficial del equipo 'tsömör' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
A.C. MilanBP 2004 Alineación oficial del equipo 'A.C. MilanBP 2004' en el partido 2 - 0 tsömör Alineación oficial del equipo 'tsömör' en el partido
Tiene un resultado normal 1.78Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.07Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,8 % 0,0 % 0,2 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

A.C. MilanBP 2004

Goles Goles

  • 124 Minuto 43 (Gol de penalti): Tot i les protestes dels visitants, al minut 43 l'àrbitre va xiular un penal transformat per Omkar Patil. Amb aquest gol l'equip local s'avançava al marcador, que reflectia un 1 - 0.
  • 138 Minuto 53 (Gol evento especial extremo + rematador): Una meravellosa centrada de Ludovic Breton va anar directament als peus de Ahmed Soulé Elbak que va aconseguir sense complicacions, amb una rematada suau i col·locada amb l'interior del peu, el 2 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 223 Minuto 16 (Ocasión por la derecha): Milan va trenar una magnífica jugada per la dreta que va deixar Sofiane Mohamed en un 1 contra 1 amb el porter Moumen Khelifi, que amb molta sang freda va aguantar-lo fins que li va robar la pilota.
  • 223 Minuto 24 (Ocasión por la derecha): Al minut 24, Ludovic Breton arrencà un sonor "Uiiiiii" de la seva afició, quan va estar a punt d'avançar l'equip local amb un xut des de la dreta molt precís que es va estavellar a l'escaire dret de la porteria visitant.
  • 218 Minuto 33 (Ocasión evento especial córner peinado): El jugador de l'equip Milan Austin Heatherly quasi marca al minut 33 a la sortida d'un córner gràcies a que astutament en Ahmed Soulé Elbak l'havia deixat sol, però la seva rematada es va estavellar espectacularment al travesser.
  • 223 Minuto 39 (Ocasión por la derecha): Al minut 39 es va veure una gran oportunitat per a Milan per agafar avantatge, ja que un centre amb molta rosca des de la dreta va ser rematat amb la mà per Ahmed Soulé Elbak, però tot i així el porter va reaccionar bé i va enviar la pilota a córner.
  • 237 Minuto 43 (Ocasión evento especial extremo + rematador): Una excel·lent centrada al segon pal d'en Ludovic Breton no va ser aprofitada per en Austin Heatherly que es va entrebancar tot sol i no va poder rematar.
  • 233 Minuto 70 (Ocasión por la derecha): En Lesego Makgantai es va escapolir de l'escomesa d'un rival marxant per la dreta de l'atac. Va encarar la porteria i va xutar a mitja altura, però la seva rematada la va desviar el porter rival a córner.

tsömör

Goles Goles

  • 185 Minuto 52 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Radosław Ciapa, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 1 - 1 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.