Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 
Banner uowod

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Gradin7 (125447) - kurkur (994355) » 703865201: T71/J12/VI

Liga 703865201 Información oficial sobre el partido 703865201 en Hattrick

04.02.2023 14:00:00
Liga: Temporada 71 / Jornada 12 / VI.785 (15103)

Gradin7 Alineación oficial del equipo 'Gradin7' en el partido 1 - 2 kurkur Alineación oficial del equipo 'kurkur' en el partido
Adrián Correa (60') 1 - 0
1 - 1 Jean-Luc Guillaume (80')
1 - 2 Pepe Rodrigo (83')
Gradin7 Alineación oficial del equipo 'Gradin7' en el partido 1 - 2 kurkur Alineación oficial del equipo 'kurkur' en el partido
1 / 3 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 4
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 2
1 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 1
0 / 0 Evento 140Goles de contra+de falta/Evento 240Ocasiones de contra+de falta 0 / 1
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
63 % Posesión 45' 37 %
62 % Posesión 90' 38 %
Normal Táctica Contraataques Nivel de táctica: 14Nivel de táctica: 14
Gradin7 Alineación oficial del equipo 'Gradin7' en el partido 1 - 2 kurkur Alineación oficial del equipo 'kurkur' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Gradin7 Alineación oficial del equipo 'Gradin7' en el partido 2 - 0 kurkur Alineación oficial del equipo 'kurkur' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 2.17Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.08Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,8 % 0,0 % 0,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Gradin7

Goles Goles

  • 122 Minuto 60 (Gol por la izquierda): Els seguidors del Gradin7 contenien la respiració mentre en Adrián Correa s'escapava per l'esquerra. La veritat és que se'n va sortir la mar de bé i va acabar anotant el 1 - 0 per als locals.

Ocasiones Ocasiones

  • 222 Minuto 54 (Ocasión por la izquierda): Gradin7 va estar a punt de posar-se per davant al minut 54 però Joan Manel Xarrié va fallar una ocasió clamorosa de gol quan es trobava sol davant del porter gràcies a una passada precisa des de l'esquerra.
  • 216 Minuto 73 (Ocasión evento especial rápido + pase): El veloç 李 (Li) 清力 (Qingli) va aconseguir deslliurar-se dels seus marcadors al minut 73, i va passar la pilota a Willi Bäumli, però aquest no va encertar a marcar.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 55 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Gerbasi Beaurain de Gradin7 va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.

kurkur

Goles Goles

  • 162 Minuto 80 (Gol por la izquierda): Quan es jugava el minut 80 una bona jugada col·lectiva per l'esquerra va deixar sol a en Jean-Luc Guillaume de kurkur marcar el 1 - 1 i empatar així el partit.
  • 186 Minuto 83 (Gol de tiro libre indirecto de contra): El 1 - 2 va arribar gràcies a una falta feta per aturar un contraatac per part del kurkur. La falta va servir per comprovar que l'estratègia ofensiva era una bona arma d'aquest equip, ja que en Pepe Rodrigo va rematar tot sol dins de l'àrea petita.

Ocasiones Ocasiones

  • 240 Minuto 7 (Ocasión de contra de falta): kurkur van dur a terme molts contraatacs perillosos, com per exemple el del minut 7 que va acabar amb una falta; el xut posterior de Joaquín Elejalde no va ser gens encertat.
  • 286 Minuto 13 (Ocasión de tiro libre indirecto de contra): Després de 13 minuts, el kurkur va sorprendre al seu rival amb un contraatac. Els defensors van haver de recórrer a una falta per parar-lo. El conseqüent tir lliure directe va ser una brillant combinació entre varis jugadors. Al final però, un mal control va servir perquè la pilota quedés morta dins de l'àrea i el porter és llancés com un lleopard a blocar-la.